خداحافظی احساسی یورگن کلوپ با هواداران مسافر – “یک رابطه فوق العاده” – باشگاه لیورپول

در آخرین بازی خارج از خانه خود به عنوان سرمربی لیورپول، یورگن کلوپ در حالی که پس از تساوی در استون ویلا با هواداران مسافر خداحافظی کرد، چهره ای احساسی اما سپاسگزار نشان داد.

ما وارد آخرین هفته سلطنت کلوپ در آنفیلد شده‌ایم، هفته‌ای که در ویلا پارک آغاز شد و لیورپول را با اختلاف دو گل تسلیم کرد و به تساوی 3-3 رضایت داد.

فصل و شاید دوره مدیریتی به طور خلاصه!

هیچ چیز برای تیمی که مقام سوم را تضمین کرده بود، وجود نداشت، اما هواداران در تمام مدت با صدای خوب خود از یک مربی غیرقابل جایگزین ادای احترام کردند.

کوپ مسافر نمی تواند متوقف شود زیرا آنها مطمئن می شدند که رئیس آنها را از طرف دیگر زمین می شنود و دقایقی با آهنگ های مختلف به افتخار او به او سرنا می داد.

اما این آخرین خداحافظی بود که یک منظره احساسی نشان داد و کلوپ وقت خود را صرف جذب این منظره کرد و قدردانی خود را در حالی که هواداران نام او را خواندند نشان داد.

هنگامی که از او در مورد رابطه و خداحافظی خود با هواداران میهمان پرسیدند، گفت: “من همیشه از آن لذت بردم، امروز (در ویلا) از آن لذت بردم – هنوز احساس نمی کنم این آخرین بار است، اما این را می دانم.

من به وضوح حرفه ای تر از آنچه فکر می کردم هستم! من کاملاً در بازی بودم و یک لحظه فکر نمی کردم که آخرین بازی خارج از خانه من است.

“هواداران میهمان همیشه کاملا دیوانه بودند، ما از آنها خواستیم که در طول سال ها سفرهای زیادی داشته باشند. این یک رابطه فوق العاده بود و هست و من همیشه سعی می کنم قدردانی خود را نشان دهم.

دوشنبه یک ادای احترام درخشان دیگر برای مدیری بود که ما را برد – مطمئن نیستیم که برای یکشنبه آماده هستیم یا نه!

خیلی خوشحالم که یورگن قرمز است. من بسیار خوشحالم که او آنچه را که گفت ارائه کرد.’

استون ویلا 3-3 لیورپول

بیرمنگام، انگلیس - دوشنبه، 13 می 2024: ژارل کوانسا (R) بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل سوم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین استون ویلا اف سی و لیورپول در ویلا پارک، با کاپیتان هم تیمی ویرجیل فن دایک جشن گرفت.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)



https://www.thisisanfield.com/2024/05/jurgen-klopp-bids-emotional-farewell-to-travelling-fans-a-wonderful-relationship/ منبع: