خداحافظی با بمب فوق العاده فولاد در لیگ!

روبرتو تورس با خداحافظی با هم تیمی هایش در اوساسونا حضور خود در فولاد خوزستان را تقویت کرد.

خداحافظی با بمب فوق العاده فولاد در لیگ!

تورس در آن بازی روی نیمکت اوساسونا بود و حتی در دقایق پایانی بازی نکرد. او در پایان بازی در حالی که برای خداحافظی باشکوه با اوساسونا از هم تیمی هایش خداحافظی می کرد، روی دستان هم تیمی هایش ایستاد. تورس از دوران جوانی در این باشگاه بوده و دیشب پس از 18 سال اوساسونا را ترک کرد.


سرویس خبر شماره: 1862356
11 ژانویه 1401 @ 5:29 ب.ظ
37.3K امتیاز خبر|

9نقطه نظر

تورس که در این فصل بسیار کم بازی کرده و تقریباً 200 دقیقه برای اوساسونا بازی کرده است، شب گذشته نیز بدشانس بود. آراساته سرمربی اوساسونا در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید تصمیم بگیرم و به فکر تغییر شرایط بازی هستم، تورس می توانست بازی کند اما ممکن بود در دقایق پایانی مصدوم شود. شما باید همه چیز را در نظر بگیرید.

1787112

بدون شک خبر خداحافظی تورس از اوساسونا بهترین خبر برای فولاد و جواد نکونام خواهد بود که با مصدومیت مهاجمان اصلی خود یعنی علی قربانی و مجید علیاری دست و پنجه نرم می کنند و در بازار زمستانی به شدت نیاز به تقویت دارند. به دنبال جذب این بازیکن اسپانیایی هستند. به خصوص اینکه فولادی ها تنها نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا هستند و قرار است در بهمن ماه به مصاف الفیصلی عربستان بروند.

پیش از این، فولادی ها با ایبای گومز اسپانیایی که در بیلبائو بازی می کرد، برای مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا قرارداد امضا کردند و او بلافاصله پس از پایان مرحله گروهی، تیم سرخپوش اهوازی را ترک کرد. اما به نظر می رسد نکونام قصد دارد علاوه بر آسیا از تورس در لیگ برتر ایران نیز استفاده کند.

1787114



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی اوساسونا و رئال سوسیداد که شب گذشته برگزار شد و با برتری سوسیداد همراه بود، شاید برای هواداران فوتبال ایران مهم نباشد. اما اتفاقی در حاشیه این بازی افتاد که برای جواد نکونام و تیم فولاد خوزستان بسیار مهم است و آن ها را در آستانه یک خرید استثنایی قرار می دهد.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر پیوستن روبرتو تورس، مهاجم 33 ساله اوساسونا به تیم فولاد خوزستان منتشر شد و حالا با واکنش این بازیکن بعد از بازی تیمش مقابل سوسیداد قوت گرفته است.

1787113