خدا رحمتت کنه نوراللهی جدید پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 2005065
8 مارس 1402 در 12:03 ب.ظ |
1.8K |

0نقطه نظر

منافی: از جدایی از باهویی خوشحالم

سرمربی تیم ایرانی امید می گوید خدابندهلو خرید باکیفیتی برای پرسپولیس خواهد بود.

خدا رحمتت کنه نوراللهی جدید پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد منافی، بازیکن و مربی سابق پرسپولیس که در تیم های مختلف به عنوان دستیار یحیی گل محمدی فعالیت می کرد، با توجه به شناختی که از همکاری با محمد خدابندلو در تیم امید ایران دارد، او را خرید موثری برای پرسپولیس می داند.
منافی در گفت وگو با ایران ورزشی درباره خریدها، نقل و انتقالات و مسائل روز پرسپولیس صحبت کرد که می خوانید:

معایب بیرانوند: به هر حال باید یک بار این اتفاق می افتاد چون نمی توان انتظار داشت که یک دروازه بان در هر مسابقه بازی کند و محرومیت ها و مصدومیت ها وجود دارد. فعلا باید به دروازه بان جوان تیم جسارت بدهیم. البته بازیکنان باتجربه پرسپولیس در این زمینه می توانند نقش بیشتری داشته باشند و ما نباید از بازی برای دروازه بان جوان هراسی داشته باشیم.

بازی مقابل ذوب آهن: ربیعی مربی شایسته ای است و تیم خوبی ساخته است. مسابقات نیم فصل دوم سختی خاص خود را دارد در حالی که شرایط فنی تیم ها نزدیک است و تیم ضعیفی وجود ندارد. ذوب آهن در این فصل بازی های خوبی انجام داده است اما اگر پرسپولیسی ها تمام توان خود را به کار گیرند قطعا از سد ذوب آهن عبور خواهند کرد.

بازگشت عیسی کثیر: عیسی بازیکن بسیار خوبی است و با یک گل بسیار امیدوارکننده به تیم بازگشت. او یک مهاجم کامل است و قطعا در آینده می تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند.

1993467

فسخ قرارداد نبیل باهویی: نبیل یک مهاجم معمولی بود و خوشحالم که این بازیکن بی کیفیت از پرسپولیس رفت.

جدایی از شهاب زاهدی: شهاب بازیکنی است که یحیی به او فضای زیادی داد اما این مهاجم که تلاش زیادی کرد نتوانست به تیم کمک کند. مهاجم باید گل بزند و کارش را به خوبی انجام دهد. فکر می کنم شهاب با تمام تلاشی که کرد در فاز گل ضعیف بازی کرد و حالا که او نیست پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم خوب دیگر دارد.

1975427

اضافه شدن محمد خدابندلو: زمانی که در تیم امید بودم از نزدیک با خدابندلو کار می کردم و مشخصات فنی این بازیکن را کاملا می شناسم. او هافبک شوت زنی بسیار خوبی است که نسبت به سرلک ویژگی های تهاجمی دارد، چون میلاد هافبک دفاعی بود اما خدابنده بازیکنی تهاجمی است که سبک بازی اش شبیه نوراللهی است. بازیکنی آینده دار که می تواند کمک زیادی به خط هافبک پرسپولیس کند.

استخدام اورونوف و عبدالکریم حسن: به نظر من هر بازیکن جدیدی که جذب شود در نیم فصل به پرسپولیس کمک خواهد کرد و این برای تیم بسیار مفید است که بازیکنان خارجی باکیفیتی مانند ارونوف و عبدالکریم به تیم اضافه شوند. تیمی که تجربه خود را در اختیار پرسپولیس قرار دهد.

اسکار: باید به او زمان داد تا ایده هایش را در تیم پیاده کند. سرمربی پرسپولیس تیم را به خوبی می شناسد به همین دلیل باید به او اعتماد کنیم چون در حال حاضر سرمربی تیم است و امیدوارم بتواند شرایط خوبی در پرسپولیس پیدا کند.

مشکل فنی پرسپولیس: سازمان دفاعی پرسپولیس سر جای خود نیست و ساختارش با مشکل مواجه است به همین دلیل گاهی اوقات بیش از حد به حریف فرصت می دهیم و ضدحمله می کنیم. مشکلی که باید دید این است که چگونه اسمار آن را در طول زمان حل می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی