خرمگاه: باید کمک کنیم فوتبال شبیه والیبال شود

نیمکت تیم ملی در جام جهانی متعلق به اسکوچیچ است
فقط می توانم بگویم عدم ثبات در مدیریت باعث برگزاری انتخابات بد در فوتبال می شود. اگر بگذارند هرکس کار خودش را بکند، فکر نمی‌کنم این اتفاقات بیفتد. زمانی که آقای اسکوچیچ می خواست بیاید من با او مخالف بودم اما او آمد و با این شرایط سخت تیم را پذیرفت و نتایج عالی گرفت. همه ما باید به او احترام بگذاریم، او حق دارد بعد از کلی تلاش روی نیمکت جام جهانی بنشیند. من از این پرونده خیلی خوشحالم، امیدوارم اتفاقی که برای بچه های تیم ملی افتاده هر چه زودتر توسط مدیریت حل شود تا تیمی منسجم و یکدست برای جام جهانی داشته باشیم و بچه ها بتوانند از ایران دفاع کنند. شهرت، آبرو.

اگر مجدی رئیس جمهور بود اوضاع فرق می کرد
آقای مجدی هم در این مدت سرپرست بود و اگر رئیس بود شاید اوضاع فرق می کرد. ما فوتبالیست ها نگران وضعیت فوتبال هستیم. ما یک مشکل اساسی داریم، متاسفانه واقعیت همین است. ما باید در اصول اولیه خوب عمل کنیم، تیم های پایه ما فقط تجارت هستند. باید مراقب نهال باشیم تا درختی شود و میوه بدهد. همه این بازیکنانی که الان هستند، حاصل 7.8 سال پیش هستند. ما اکنون این میوه ها را می بینیم و استفاده می کنیم. امیدوارم مسئولان فوتبال ما نگاه ویژه ای به تیم های پایه داشته باشند. کاری که الان والیبال ما انجام می دهد، آن را به خوبی انجام می دهد. الان والیبالیست های ما شرایطی را ایجاد می کنند که به عنوان یک تماشاگر از تماشای بازی ها لذت می برند. امیدوارم آنطور که شایسته است به فوتبال ما توجه کنند. ما استعداد ناب آسیا هستیم. ما باید کمک کنیم که این استعدادها از بین نرود.

ما باید شرایط را برای یکپارچگی ایجاد کنیم
مهدی طارمی فوتبالیست سرشناسی است. مدیریت مهمترین قطعه گمشده فوتبال ایران است، باید شرایطی را فراهم کنیم تا بازیکنان به آرمان خود بازگردند. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا بچه ها را متحد کنیم تا بتوانند از آبروی فوتبال ایران دفاع کنند. ما می توانیم به جام جهانی امیدوار باشیم، باید طوری با بازیکنان رفتار کنیم که آنها را به حالت اولیه بازگردانیم.


سرویس خبر شماره: 1834637
Jul 30, 1401 @ 22:58
1

0نقطه نظر

فدراسیون یک رئیس جمهور مقتدر می خواهد.

محمد خرمگاه می گوید عدم ثبات مدیریت باعث اتفاقات ناگوار فوتبالی می شود.

باید برای مهاجمان تدبیری بیندیشیم
کاوه رضایی یکی از بازیکنان باتجربه خوب است. استقلال اکنون 7.8 مهاجم دارد. آنها باید برنامه ای بیندیشند. این برای بازیکن و تیم بد است. امیدوارم استقلال با تدابیر خوبی همه این بازیکنان را در کنار هم نگه دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خرمگاه امیدوار است رئیس بعدی فدراسیون فردی آشنا به فوتبال و صادق در کار باشد که بتواند به شرایط موجود کمک کند. وی در گفتگو با خبرنگار ما نظرات خود را در خصوص شرایط تیم ملی، فدراسیون و باشگاه استقلال ارائه کرد:

دادکان می تواند به فوتبال ما کمک کند
یکی از ویژگی های یک رئیس خوب، دانستن فوتبال است. رئیس فدراسیون باید فردی قدرتمند باشد که در این مدت کسی را نداشته باشد که به فوتبال کمک کند. در آن سال ها افرادی بودند که به خوبی مزایای فوتبال را درک نمی کردند، به نظر من آقای دادکان یکی از کسانی است که می تواند به فوتبال ما کمک زیادی کند. همه کاندیداها قابل احترام هستند و امیدوارم هرکسی که انتخاب شد بتواند صادقانه فوتبال ایران را به شرایطی که باید باشد برساند.