خروج استقلال از آسیا قطعی است، پرسپولیس هنوز نه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز جلسه مهمی در کمیته صدور مجوز حرفه ای در خصوص بررسی وضعیت نهایی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری است.

اما بخش مهمی از سخنان کوتاه رئیس کمیته مجوزهای حرفه ای زمانی بود که وی در مورد آخرین وضعیت سرخابی ها اظهار نظر جنجالی کرد. زارعی در این خصوص گفت که استقلال قطعا از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اما پرسپولیس هنوز نه!

رئیس کمیته مجوزهای حرفه ای مدعی شده است که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته است اما پرسپولیس هنوز این کار را نکرده است.

خروج استقلال از آسیا قطعی است، پرسپولیس هنوز نه!


سرویس خبر شماره: 1937633
25 مه 1402 در 03:29 ب.ظ
3.4K |

7نقطه نظر

ادعای رئیس کمیسیون صدور پروانه های حرفه ای

زمانی که خبرنگاران از زارعی پرسیدند منظور وی از استفاده از کلمه «هنوز نه» چیست، رئیس کمیته صدور پروانه حرفه ای پاسخ روشنی به این سوال مهم نداد و راهی جلسه شد.

به نظر می رسد منظور از زارعی در جملات مذکور مربوط به اموال پرسپولیس باشد که اسناد آن در کنفدراسیون فوتبال آسیا در دست بررسی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در حالی که خبرنگاران برای اطلاع از آخرین وضعیت نمایندگان ایران در آسیا مقابل فدراسیون فوتبال حضور داشتند، مصطفی زارعی، رئیس کمیته صدور مجوزهای حرفه ای وارد ساختمان فدراسیون شد و به طور مختصر درباره آخرین وضعیت سرخابی ها صحبت کرد.

در شرایطی که زارعی علاقه ای به صحبت در مورد اصرار خبرنگاران نداشت، مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا از او درباره مصاحبه هایی که با خبرنگاران انجام داده است سوال کرده است و زارعی نیز به AFC پاسخ می دهد.