خروج نیمار مقابل رئال؛ بدون برد و بدون گل!

نیمار ستاره پاری سن ژرمن امشب دوباره در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل رئال مادرید برگزار می کند.
نیمار که در برنابئو برای بارسلونا بازی کرده بود امشب به ورزشگاه بازخواهد گشت.
ستاره برزیلی از زمان حضور در ورزشگاه دو برد، دو باخت و یک تساوی کسب کرده است که آمار متعادلی به نظر می رسد.
او قبلاً در دوران حضورش در بارسلونا مقابل رئال مادرید بارها درخشیده است و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز بود، اما در سال های اخیر همه چیز برای او تغییر کرده است.
به نظر می رسد نیمار در بازی با رئال مادرید به نوعی جذابیت دارد و هرگز نتوانست در خانه با پی اس جی پیروز شود و یا به این تیم گلی بزند.
او سه بار با بارسا به برنابئو آمد و دو برد و یک باخت به ثبت رساند. این بازیکن در فصل 14-2013 موفق به گلزنی مقابل رئال مادرید نشد اما یک پاس گل برای مسی ارسال کرد و یک پنالتی گرفت تا نقشی کلیدی در پیروزی 3-4 تیمش داشته باشد.

ستاره برزیلی اولین گل خود را برای مادرید در فصل 15-2014 به ثمر رساند، اما بارسا در نهایت بازی را 1-3 واگذار کرد.
نیمار همچنین در فصل 16-2015 در برنابئو بازی کرد و یک گل زد و در پیروزی 4-0 مقابل رئال مادرید که رافائل بنیتس را کنار گذاشت.
با این حال، با پیراهن PSG همه چیز طبق برنامه پیش نرفت. این بازیکن از زمان پیوستن به این باشگاه فرانسوی دو بار به مادرید رفته و هرگز طعم پیروزی را نچشیده است. نتیجه این دو بازی یک باخت و یک تساوی است.
او اولین بار در فصل 18-2017 به برنابئو آمد و 1-3 شکست خورد و در نهایت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.
نیمار همچنین برای دومین بار در مرحله گروهی فصل 2019-2019 برابر رئال مادرید در برنابئو بازی کرد که به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی قرار نداشت و به عنوان یار تعویضی نیمه دوم به میدان رفت که به پایان رسید. در تساوی 2-2
نیمار در روزهای اخیر به دلیل عملکرد ضعیفش در ترکیب پی اس جی مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است و باید دید که آیا بازی مقابل رئال نقطه عطفی برای این روزهای سخت خواهد بود و طلسم او را در ورزشگاه خواهد شکست. تیم اسپانیایی .



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1814466 |
18 اسفند 1400 ساعت 13:13 |
232 امتیاز خبر|

0نظرات