خریدهای خیره کننده یووه; 850 میلیون هیچی

در طول 5 سال گذشته، یوونتوس پول زیادی را برای خریدهای تابستانی خرج کرده است اما نتوانسته قهرمان لیگ قهرمانان شود.

بانوی پیر کریستیانو رونالدو را با 117 میلیون یورو، ژائو کانسلو را با 40.4 میلیون یورو، داگلاس کاستا را با 40 میلیون یورو، لئوناردو بونوچی را با 35 میلیون یورو و امره جان را به صورت رایگان به خدمت گرفت. این در حالی است که یوونتوس پائولو دیبالا، سامی خدیرا، ماریو مانژوکیچ، خوان کوادرادو و میرالم پیانیچ را در ترکیب داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس از سال 2018 خریدهای بزرگی را در بازار نقل و انتقالات انجام داده و تنها یک هدف دارد و آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، اما هنوز به این هدف نرسیده است. در تابستان 2018، پس از هفتمین اسکودتوی متوالی خود، چندین خرید عمده انجام دادند.


سرویس خبر شماره: 1832936
19 جولای 1401 @ 21:55 |
34.4K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

شکست مطلق در لیگ قهرمانان

در سال 2021، آنها 155 میلیون یورو برای جذب آرتور، نیکولو راولا، آلوارو موراتا و رولاندو ماندراگورا خرج کردند. آنها نتوانستند سری آ را ببرند.

در مجموع، یوونتوس در پنج فصل گذشته 815 میلیون یورو هزینه کرده است. هیچ تیمی در اروپا تا این حد برای نقل و انتقالات خرج نکرده است و منچسترسیتی (653.66 میلیون یورو)، رئال مادرید (631.25 میلیون یورو)، بارسلونا (621.10 میلیون یورو) و چلسی (619 میلیون یورو) در رتبه های بعدی قرار دارند.

این تیم قبلا آنخل دی ماریا را برای فصل جدید به خدمت گرفته و به زودی قرارداد پل پوگبا را نهایی خواهد کرد. هر دو به عنوان بازیکن آزاد قرارداد داشتند. همچنین لیست بازیکنانی که تا این لحظه توسط یوونتوس منتشر شده به این شرح است: فدریکو برناردسکی (آزاد)، جورجیو کیلینی (لس آنجلس اف سی)، داگلاس کاستا (لس آنجلس گلکسی)، مری دمیرال (آتالانتا)، پائولو دیبالا (آزاد)، جانلوکا. فرابوتا (لچه، قرضی)، رولاندو ماندراگورا (فیورنتینا).



مجله اخبار فوتبال خارجی

سال بعد، آنها با امضای قرارداد با ماتیاس دی لیخت، رکورد 85.5 میلیون یورویی را ثبت کردند. بعداً آنها دانیلو، دژان کولوسفسکی، کریستین رومرو، لوکا پلگرینی و مریح دمیرال را خریدند و بوفون را به تیم پاری سن ژرمن بازگرداندند اما باز هم نتوانستند لیگ قهرمانان را ببرند. علیرغم صرف 230 میلیون یورو و کسب نهمین قهرمانی متوالی خود در سری آ، آنها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط لیون حذف شدند.