خرید تراکتور جنجالی این فصل در تبریز (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور سعید واسعی در تراکتور برای او و تراکتور بسیار گران تمام شد. او بخش زیادی از لیگ بیستم را به دلیل این انتقال غیرقانونی به حالت تعلیق گذراند و در لیگ بیست و یکم بیشتر از آنچه که بازی کرده بود خبرساز شد. خرید جنجالی تراکتوری ها که بارها به جدایی از این تیم نزدیک شده، این روزها در تمرینات پیش فصل حضور دارد و به نظر می رسد سومین فصل حضور او در تبریز را شاهد باشیم.

او هفته های پایانی لیگ گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و حالا با حضور در تمرینات تراکتورسازی امیدوار است در این فصل به روزهای اوج خود بازگردد. واسعی با درخشش سه فصل پیش در پیکان چشم بسیاری از تیم های مطرح از جمله استقلال و تراکتور را به خود جلب کرد و در نهایت با کلاه قرمزی آذربایجان قرارداد امضا کرد. باید دید او که در قهرمانی قبلی رابطه خوبی با سولدو نداشت، چگونه با بردیف روسی-ترکمنی پیش می رود و آیا می تواند دوباره در قهرمانی ایران به هافبک خطرناکی تبدیل شود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

خرید پر سر و صدا دو فصل پیش تراکتور پس از یک فصل عجیب تصمیم به ماندن در تبریز گرفت.

در پی شکایت باشگاه پیکان از سعید واسعی و باشگاه تراکتورسازی مبنی بر غیرقانونی بودن قرارداد این بازیکن در لیگ بیستم با باشگاه تبریزی، مراجع قضایی فدراسیون فوتبال هافبک سابق پیکان و تراکتورسازی را محکوم کردند. سعید پس از پشت سر گذاشتن این محرومیت امید زیادی به درخشش در لیگ بیست و یکم داشت اما مصدومیت، عدم آمادگی تمرینی و عصبانیت چند مربی باعث شد تا سالی ناموفق رقم بخورد.


سرویس خبر شماره: 1833534
23 تیر 1401 12:35 بعد از ظهر |
7.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آیا سعید با بردیف به روزهای اوج برمی گردد؟