خرید جنجالی قرمزها در تمرین ظاهر شد/ مدیران پرسپولیس از همه شکایت ها مبرا شدند!

جالب اینجاست که حتی اگر ادعای مسئولان باشگاه ذوب آهن مبنی بر امضای تفاهم نامه توسط اسدبیگی صحت داشته باشد، آنها حتی اصل تفاهم نامه امضا شده توسط این بازیکن را هم ندارند و تنها ملاک آنها برای شکایت به کمیته تعیین وضعیت است. عکسی از تفاهم نامه ای که به امضای اسدبیگی رسیده است!

یعنی مدیران ذوب آهن قصد دارند از اسدبیگی شکایت کنند و با استناد به اسکرین شات، پرسپولیس و این بازیکن را به دلیل عقد قرارداد محکوم کنند.

جالب اینجاست که سران پرسپولیس که این جنجال ها را پیش بینی کرده بودند، قبل از امضای قرارداد با اسدبیگی از مسئولان سازمان لیگ و کمیته خواستند تا وضعیت را مشخص کنند و سپس قرارداد را با تیم جدید خود نهایی کردند. هافبک و آن را علنی کرد.

از سوی دیگر تفاهم نامه ای به صورت دستی و قلمی توسط مسئولان باشگاه ذوب آهن تنظیم می شود که در آن مبلغ قرارداد و برخی موارد توافق شده دیگر قید شده است. مسئولان باشگاه اصفهانی از این تفاهم نامه که بیشتر به صورت جلسه مدیران ذوب آهن با مدیر برنامه اسدبیگی به نظر می رسد. با موبایلشان عکس می گیرند و برای امضا برای اسدبیگی می فرستند.

سینا اسدبیگی هافبک 25 ساله فصل گذشته با قراردادی 3 ساله از ذوب آهن به پرسپولیس پیوست تا جانشین رضا اسدی در این تیم شود. اسدبیگی که طی روزهای گذشته در تمرین ذوب آهن حضور داشت، عصر چهارشنبه ناگهان خبر ورود او به پرسپولیس منتشر شد.

به نظر می رسد مدیران باشگاه ذوب آهن با امضای قرارداد با اسدبیگی کار درستی انجام نداده اند. طبیعتا امضای قرارداد رسمی برچسب خاص خود را دارد و قرارداد باشگاه نیز در 4 صفحه تایپ شده امضا می شود.

در چنین شرایطی مسئولان ذوب آهن معتقدند اسدبیگی از این عکس کپی رنگی گرفته و امضا کرده و با گرفتن عکس از طریق شبکه های پیک برای مسئولان ذوب آهن ارسال کرده است!

نوشتن مطالب دست نویس روی سربرگ باشگاه و تبادل عکس آن از طریق پیام رسان و ذکر آن به عنوان مرجع. هرگز سوالی نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت.

بحث قرارداد اسدبیگی با ذوبی ها به خودی خود اتفاقی نادر و جالب است. واقعیت این است که اگرچه این هافبک قدرتمند در تمرین ذوب آهن حضور داشت و حتی 15 روز پیش باشگاه ذوب آهن از تمدید قرارداد این بازیکن خبر داد، اما قرارداد رسمی بین دو طرف امضا نشد! حتی در اخبار منتشر شده از سوی باشگاه ذوب آهن برای تمدید قرارداد اسدبیگی، عکس قرارداد سال گذشته این بازیکن منتشر شده است!

به همین دلیل مدیران پرسپولیس نگران هیچ شکایتی از باشگاه ذوب آهن نیستند و اسدبیگی مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد. ضمن اینکه این بازیکن امروز به محل تمرین پرسپولیس حاضر می شود و اولین تمرین خود را با تیم جدیدش انجام می دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این موضوع باعث اعتراض سران باشگاه ذوب آهن شد. ذوبی معتقد است اسدبیگی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده و آمدنش به پرسپولیس غیرقانونی است. از سوی دیگر باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد برای احقاق حق خود این موضوع را از طریق کمیته انضباطی و تعیین وضعیت پیگیری خواهد کرد.

واقعیت این است که حدود دو هفته پیش زمانی که سینا اسدبیگی در زادگاهش کرمانشاه بود، مدیر برنامه های این بازیکن با مدیران ذوب آهن جلسه ای برگزار کرد و در این دیدار توافقات شفاهی صورت گرفت.

از سوی دیگر مدیر برنامه های اسدبیگی تفاهم نامه مذکور را دو صفحه دانسته و در صفحه دوم عنوان شده است که در صورت عدم دریافت مطالبات بازیکن تا 20 روز، می تواند به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند.