خرید عمده از تبریز: این ستاره دوباره قرمز می پوشد!

این بازیکن 33 ساله در سه فصل گذشته برای تراکتورسازی بازی کرده و آمار خوبی از خود به جای گذاشته است. او در فصل اول 15 گل برای تبریزی ها به ثمر رساند، در لیگ بیست و یکم 8 بار گلزنی کرد و در لیگ قبل 10 بار دروازه حریفان را باز کرد.

به این ترتیب می توان از عباس زاده به عنوان اولین خرید علیرضا منصوریان در بازار تابستان نام برد. جایی که از باشگاه فولاد خبر می رسد، این تیم به دنبال جذب چند بازیکن مهم است که بتواند نماینده خوزستان را در کانون توجه قرار دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد عباس زاده در مذاکرات با فولاد به توافق رسیده و باید او را خرید جدید تیم منصوریان دانست.

خرید عمده از تبریز: این ستاره دوباره قرمز می پوشد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا منصوریان برای جذب بازیکنان جدید و تقویت فولاد به خط حمله رفت. او تصمیم گرفت شاگرد سابقش را از تبریز به اهواز بیاورد تا محمد عباس زاده دوباره در لیگ بعدی با لباس قرمز بازی کند.

جالب اینجاست که عباس زاده در لیگ بیستم با توصیه علیرضا منصوریان به تراکتور آمد و این سرمربی باتجربه یکی از عوامل احیای این بازیکن بود که پس از گذراندن 2 فصل نه چندان موفق در نساجی تنها گلزنی کرد. 6 گل راهی تبریز شد.

1893174

عباس زاده که پس از پایان قراردادش از تراکتور جدا شد، مذاکراتی با مدیران فولاد داشت و طرفین به توافق خوبی رسیدند و این بازیکن را باید یکی از خریدهای تابستانی منصوریان دانست.


سرویس خبر شماره: 1947785
10 جولای 1402 در 6:25 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

فولاد در آستانه جذب عباس زاده است