خرید غیرمنتظره از سپاهان: احسان پهلوان!


سرویس خبر شماره: 1949621
Jul 18, 1402 @ 10:09 ب.ظ
33.3 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

تخت جمشید باستان اصفهان را ترک کرد;

این وینگر که دو سال سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و با این تیم در لیگ بیستم قهرمان شد و فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، سال گذشته با نظر جواد نکونام راهی باشگاه فوتبال خوزستان شد و در روزهای اخیر این اتفاق افتاد. همچنین گفت که در لیست این تیم حضور دارد و سرمربی استقلال است اما در نهایت تصمیم گرفت به سپاهان بپیوندد.

1896226

پهلوان که با نبوغ خود در ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی شد و در فصل 92-93 مدت کوتاهی را برای سپاهان سپری کرد، حالا به اصفهان بازگشته و تیم فینالیست فصل گذشته لیگ برتر را انتخاب کرده است. و با طلایی پوشان قراردادی 3 فصلی امضا کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان پهلوان پس از یک فصل حضور در فولاد پس از پایان قراردادش تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و در حالی که 25 بازی در بیست و دومین لیگ سرخ خوزستان انجام داد، گلی نزد. حالا او یک انتقال غیرمنتظره به سپاهان اصفهان داشته و رسما معرفی شده است.

احسان پهلوان که در دو فصل حضورش در پرسپولیس 51 بازی در لیگ برتر انجام داد و با وجود ایجاد موقعیت و پاس گل فراوان نتوانست گلی به ثمر برساند و در 7 بازی لیگ قهرمانان آسیا یک بار برای قرمزها گلزنی کرد. فولاد خوزستان حالا سرپرست سپاهان برکنار شد.

باشگاه سپاهان که پیش از این با کاوه رضایی، رضا اسدی و رضا شکاری قرارداد بسته بود، چهارمین خرید خود در لیگ برتر را به احسان پهلوان سپرد تا تمامی بازیکنان این تیم در فاز هجومی قرار بگیرند.

باشگاه سپاهان چهارمین خرید خود را در نقل و انتقالات از فولاد خوزستان انجام داد.

خرید غیرمنتظره از سپاهان: احسان پهلوان!