خرید هوشمندانه آبی ها در راه است/ مدافع ارزان قیمت بوندسلیگا!

آکانجی که تنها یک سال از قراردادش با زردپوشان وستفالن باقی مانده است، برای شرکت در تست های پزشکی منچسترسیتی وارد انگلیس شد تا به زودی قراردادی 5 ساله با سیتیزن ها امضا کند.

آکانجی از سال 2018 برای دورتموند بازی می کند و ثابت کرده است که یک مدافع قابل اعتماد است. ایبن بازیکن 27 ساله نیز 41 بازی با تیم ملی سوئیس انجام داد.

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار متخصص و قابل اعتماد در نقل و انتقالات فوتبال اروپا از توافق کامل منچسترسیتی و دورتموند برای انتقال مانوئل آکانجی، مدافع میانی سوئیسی از زنبورها خبر داد.

سیتی برای جذب آکانجی با دورتموند به توافق رسیده و قرار است این انتقال 18 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو پاداش باشد. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، چهار مدافع درجه یک از جمله روبن دیاس، جان استونز، آیمریک لاپورته و ناتان آکه را در ترکیب خود دارد، اما بحران مصدومیت مدافعان میانی باعث شده که او به فکر خرید یک مدافع دیگر برای رقابت شدید تیمش باشد. . قبل از این فصل



سرویس اخبار فوتبال خارجیمنچسترسیتی که در تابستان امسال برخلاف پنجره های نقل و انتقالات قبلی، بیشتر فروشنده بوده تا خریدار، در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی 2022 خریدی ارزان و هوشمندانه انجام داد.