خرید و قیمت کلاهک اچ بخاری 10 ترب

ضخامت ورق استفاده شده در کلاهک صنعتی نیز بنا به ابعاد کلاهک متفاوت می باشد. اما بطور استاندارد از ورق یک میل با رنگ کوره ای برای ساخت کلاهک ژاپنی استفاده می گردد. کلاهک اچ را لزوما باید بصورت عمودی نصب نمود و حتما از نصب آن بر سر لوله هایی که بصورت افقی قرار گرفته اند خودداری نمود، زیرا این حالت باعث تجمیع دود و آلاینده ی لوله های دودکش می شود و موجب پس زدن دود به داخل سیستم دودکش می گردد. مصرف تجهیزات حرارتی و گرمازا در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و کارگاهی جهت افزایش دما محیط یا انجام فعالیت خاص شغلی منجر به تولید انواع گاز سمی خواهد شد.

از این رو نقش دودکش و کلاهک آن در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است. در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی با انواع دودکش و کلاهک‌های متنوع دودکشی هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه شرکت صنعتی نظری باشید. با توجه به این نکته که کلاهک های دودکش در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند طبیعی است که انواع مختلف و متنوعی از این کلاهک ها وجود داشته باشد. معیارهای مختلفی برای دسته بندی انواع کلاهک های دودکش وجود دارد یکی از مهمترین معیارها برای اینکار شکل ظاهری کلاهک ها می باشد. استفاده از کلاهک چینی دودکش یا کلاهک ژاپنی کلبه‌ای گزینه مناسبی برای عد‌م‌ورود برفی به محفظه اصلی دودکش بوده و موجب حفظ راندمان سیستم گرمایشی نیز خواهد شد. این کلاهک باید حداقل از سطح بام ۱٫۵ متر فاصله داشته باشد تا بتواند به خوبی دود را از خانه ها تخلیه کند.

در این مدل کلاهک دودکش نیز ابعاد پایه و خروجی‌های کلاهک دودکش باید با ابعاد کانال‌های اصلی دودکش همسان باشد تا در جریان مکش دود، اختلالی ایجاد نشود. کلاهک دودکش اچ گرد، از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و استیل نیز تولید می‌شود. بهترین قیمت لوله بخاری سیمانی مجموعه تولیدی آذربایجان مسعودی تولید کننده لوله سیمانی و لوله آزبست و اتصالات سرامیکی و لوله بخاری سیمانی و کلاهک سیمانی دودکش و …با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در خدمت شما هستیم.

کلاهک ژاپنی برای شومینه

لوله سیمانی ، لوله آزبست سیمانی ، لوله بخاری سیمان آزبست ، یا الیاف آزبست سیمان ، ماده ای است که از مجموعه ای… تولید لوله بخاری و کلاهک سیمانی با استفاده از لوله آزبست سیمانی با بالاترین کیفیت کلاهک دودکش . قیمت لوله سیمانی ازبست ، قیمت دودکش از طریق تماس با ما دریافت کنید .

  • همچنین با استفاده از متدهای خاص مثل دریانوردان اروپایی برای ساخت کلاهک مناسب دودکش آن‌ها را به شکل ظاهری متنوع مورد ساخت قرار دادند.
  • کلاهک دودکش اچ چهارگوش از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و برخی موارد استیل ساخته می‌شود.
  • کلاهک دودکش در مدل های مختلف و لوله دودکش در قطر و ابعاد متنوع از تولیدات این مجموعه می باشد .
  • از جمله نکاتی که باید در ساخت کلاهک اچ مورد دقت قرار گیرد این است که ساختار و زوایای باله های کلاهک اچ باید طوری طراحی و ساخته شود که از امکان نفوذ آب باران و برف به سیستم رایزر دودکش جلوگیری شود.
  • کلاهک‌های نام برده به افزایش راندمان خروج گازهای سمی و تهویه جریان هوا کمک بیشتری خواهند کرد.

خرید و قیمت کلاهک اچ بخاری 10 ترب

دودکش یکی از مهمترین اجزای یک خانه است چرا که دود تولید شده در خانه را به بیرون هدایت می کند و این کار سبب کاهش مواد مضر در داخل خانه می شود. کلاهک دودکش نیز وسیله ای می باشد که بر سر دودکش متصل شده و از ورود آشغال، برف و باران و گرد و خاک به داخل خونه جلوگیری می کند. کلاهک ها انواع مختلفی دارند که بسته به کاربرد، انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. از کلاهک دودکش جهت خارج کردن مواد زائد لوازم گازسوز و ذغالی در انواع کلاهک دودکش به شکل های مختلف تولید می گردد. همچنین اگر قرار باشد کلاهک پره ای بر روی مقطع چهارگوش نصب شود، لبه ی پایینی کلاهک را بدون خم می سازند ولی در عوض از داخل بر روی پایه های کلاهک، چند سانتیمتر یک نوار L شکل یا نبشی تعبیه میشود. این کار باعث میشود زمانی که پایه ی کلاهک روی مقطع چهارگوش قرار میگیرد، با گیرکردن نبشی روی سطح چهارگوش، کلاهک بام ترمز کرده و در همین وضعیت ثابت بماند.

لوله سیمانی دودکش – کانال سیمانی دودکش