خرید کتاب های گام به گام با تخفیف بالا و ارسال رایگان مدابوک

مهم‌ترین عاملی که این کتاب جامع را از کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند، تنوع در شیوه‌های تمرین است. سوالات تشریحی متنوع، جدول‌های کاربردی و سوالات تستی با تکنیک‌های جدید، می‌تواند به دانش‌آموزان پایه نهم در دوره و رفع اشکالات درسی کمک کند. به همین دلیل هنگام خرید کتاب کمک درسی، انتخاب گام به گام نهم کلاغ سفید به دانش‌آموزان پیشنهاد می‌شود.

گام به گام دروس طلایی یازدهم ریاضی کاگو

1- سفارش ها در محدوده شهر تهران از طریق پیک موتوری و پست ارسال می گردد. همراه خواهند داشت و می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد. 1- در زمان تحویل کالا از صحت سلامت جلد و برگه های کتاب (عدم پارگی و تا خوردگی) مطمئن شوید.

در این کتاب ها بهتمامی سوالات و فعالیت های کتاب درسیپاسخ داده شده. در این کتاب بهتمامی سوالات و فعالیت های کتاب درسیپاسخ داده شده. می توان به دسته بندی فوق العاده آن اشاره کرد، به طوری که دانش آموزان می توانند با بررسی فهرست کتاب گام به گام به راحتی به بخش مورد نظر خود مراجعه کنند.

آزمونستان علوم نهم

می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید. لازم بذکراست زمان تحویل کالا در این روش، در بعضی شهرها (از جمله گیلان)نسبت به سایر روشهای ارسال سریعتر می باشد. در صورت انتخاب ارسال با پست تیپاکس، هزینه حمل به عهده مشتری خواهد بود.

دیجی بوک شهر تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را برای شما تداعی می کند. جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید. سلام این کتاب عالیه ولی من کتاب رو اول مهر انلاین خریدم الان دیدم نزدیک به 30 صفحه کتاب وسطش نیست و مشکل داره لطفا از این به بعد رسیدگی کنید.

  • بهترین کتاب از نظر جامع بودن، کتاب های درس پک مهروماه هستند.
  • کتاب های گام به گام درس پک مهروماه از دو بخش تشکیل می‌شوند؛ یک بخش که شامل ایستگاه‌های آموزشی و نمونه سوالات مربوط به هر مبحث است و با نام «پک راهنمای گام به گام دروس» شناخته می‌شود.
  • البته ناگفته نماند که این موضوع باعث شده تا قیمت نهایی کتاب کاهش یافته و به اقتصادی‌ترین گزینه این فهرست تبدیل شود.
  • تخفیفات سایت شامل خرید حضوری و آنلاین هستش و میتونید از قسمت تماس با ما آدرس مون رو بردارید و حضوری به ما سربزنید.

از ویژگی‌های برتر کتاب‌های گام به گام این است که مطالب اصلی آموزشی را به خوبی پوشش داده باشد. به این ترتیب مطمئن خواهید شد، همه نکات به شما تدریس می‌شود. بنابراین قبل از خرید، حتما فهرست اصلی کتاب آموزشی را همراه خود داشته باشید.

2- در صورتیکه با صفحات سفید و چاپ نشده در کتاب مواجه شدید تا حداکثر 2 روز پس از تحویل کالا، با قسمت خدمات پس از فروش بانک کتاب ناهید تماس گرفته و اطلاع دهید. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

خرید کتاب های گام به گام با تخفیف بالا و ارسال رایگان مدابوک

نحوه صحیح استفاده از کتاب گام به گام به شکلی است که دانش آموزان در قدم اول به پاسخ سوالات کتاب می پردازند و در قدم دوم از کتاب گام به گام خود برای بررسی راه حل و پاسخ نهایی استفاده می کنند. بهترین کتاب از نظر جامع بودن، کتاب های درس پک مهروماه هستند. مجموعهکتابهای”شاهکلیدکلاغسپید”رتبه2بهترینکتابگامبهگامموجوددربازار 1. این مجموعه ها بصورت تجمیعی و شامل تمام دروس هر پایه می باشند.

کتاب های گام به گام انتشارات منتشران با نام درس یار شناخته می‌شوند و طی تغییرات گسترده‌ چند سال اخیر، به یکی از بهترین کتاب هایراهنمای دروس بدل گشتند. مجموعه کتاب های درس یار تمام تمرکز خود را بر درسنامه و آموزش کنکور درس جت آموزش مطالب گذاشتند. این موضوع باعث شده تا حجم نمونه سوالات امتحانی موجود در کتاب به طرز قابل توجهی کم شود (یکی برای هر ترم!). همان طور که می دانید انواع کتاب گام به گام با توجه به این که تمامی دروس پایه را پوشش می دهند، حجم بیش تری نسبت به دیگر کتاب های کمک درسی دارند. انتشارات کتاب های گام به گام با دانستن این موضوع، سعی کرده اند تا با چاپ ۲ رنگ این کتاب ها، قیمت کتاب های گام به گام را کاهش دهند تا تمامی دانش آموزان بتوانند خرید کتاب گام به گام را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهند. کتاب گام به گام کلاغ سپید (شاه کلید) پاسخ تمامی سوالات کتاب های درسی را در خود جای دادند و در عوض، تعداد زیادی از نمونه‌ سوالات و تمرین‌های تکمیلی به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

کتاب گام به گام دروس طلایی

کتاب های گام به گام مانند دیگر کتاب های کمک درسی طی چند سال اخیر با افزایش قیمت‌های قابل توجهی روبه‌رو شدند. با این حال ما در تلاشیم تا با اعمال تخفیف‌های دوره‌ای با مناسبت‌های مختلف، امکان خرید کتاب های مختلف را برای همه فراهم کنیم. با خرید از سایت کتابانه، خیال‌تان از بابت داشتن بهترین کیفیت با مناسب‌ترین قیمت بازار راحت خواهد بود. کتاب گام به گام مقطع دوازدهم در دو رشته ریاضی و تجربی موجود هست. این کتاب علاوه بر بیان نکات آموزشی در هر بخش کتاب، انواع تمرین‌های متنوع به همراه پرسش و پاسخ رو شامل میشه. در این صفحه سایت کتابانه می‌توانید انواع کتاب های گام به گام را مشاهده کرده و نسبت به خرید اینترنتی آنان اقدام کنید.