خشن و سرکش؛ مثل لبنان علیه ایران (عکس)

داور چینی در این بازی در شرایطی تنها دو کارت زرد به لبنانی داد که حریف بارها به ملی پوشان ضربه زد و در چند صحنه دیگر پس از باخت مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ اقدام به ایجاد درگیری لفظی کرد.

لبنانی ها که به بازی رفته بودند بارها و بارها با تکیه بر خطا بازیکنان ایران را متوقف کردند و این بار در همان دقایق ابتدایی روی اللهیار صیادمنش خطای فاحشی مرتکب شدند که علیرغم ناباوری او اعتقادی به این موضوع نداشت. دستور داد بازی ادامه پیدا کند. .

لبنانی ها البته بسیار خوش شانس بودند که خشونت آنها در این دیدار با سوت داور و سوء استفاده از کارت او همراه نشد و این تیم تنها دو کارت زرد و اخطارهای متعدد دریافت کرد.

شاید جدی ترین درگیری لفظی این دیدار متعلق به علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی با مدافع لبنانی بود.

صحنه خطای شدید مدافع لبنانی در همان دقایق ابتدایی دیدار مقابل اللهیار صیادمنش نشان داد که حریف در ادامه بازی با خشونت فراوان در این جدال حضور داشت.


سرویس خبر شماره: 1817227 |
09 فروردين 1401 ساعت 19:50 |
940 امتیاز خبر|

0نظرات

فو مینگ که نشان می داد چندان علاقه ای به سوت زدن و دادن کارت زرد ندارد، در نهایت توانست با مدیریت درست بازی پر تنش و خطا را به پایان برساند. داور دو ساله چینی که پیش از این میانگین تقریباً 4 کارت زرد در هر بازی داشت، با دادن دو کارت به لبنانی و یک کارت به شاگردان دراگان اسکوچیچ، همین روند و میانگین را ادامه داد. ورزشگاه مشهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران بار دیگر مقابل لبنان به پیروزی رسید که حریف شرایط عجیبی را در برابر ستارگان ایرانی چه از نظر خشونت شخصی و چه درگیری در جریان مسابقه به نمایش گذاشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شکارچی اما تنها هدف بازیکنان خشن لبنانی نبود و سایر مهره های فنی تیم ملی نیز با خطای لبنانی ها بارها از دروازه مستقیم خود عبور نکردند.