خطر از دست دادن دو ستاره چلسی مقابل رئال مادرید

توماس توخل درباره آخرین وضعیت روملو گفت: “او دیروز از چلسی بیرون بود و درد زیادی داشت. ما باید روز دوشنبه انگلیس را به مقصد اسپانیا ترک کنیم و زمان زیادی باقی نمانده است، بنابراین باید منتظر باشیم.” “بزار ببینیم چی میشه.”

البته در صورت رسیدن روملو لوکاکو به بازی با رئال مادرید، حضور او در ترکیب ثابت این تیم قطعی نیست. چلسی تابستان گذشته 98 میلیون یورو خرج کرد تا روملو لوکاکو را از اینتر بازگرداند، اما او از آن زمان تاکنون نتوانسته توماس توخل را مجبور کند و به خصوص در هفته های اخیر بارها شاهد نیمکت نشینی لوکاکو بوده ایم.

شرایط روملو لوکاکو برای بازی برگشت چلسی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مشخص نیست و توماس توخل، سرمربی آبی های لندن پس از پیروزی گل مقابل ساوتهمپتون تایید کرد که مهاجم بلژیکی مصدومیت جدیدی داشته است. سزار آزپیلیکوئتا، هافبک چلسی نیز با مصدومیت همسترینگ همراه بوده و بعید است که مدافع اسپانیایی در بازی برگشت مقابل رئال مادرید، مدافع اسپانیایی را به نمایش بگذارد.

شاید شاهد غیبت روملو لوکاکو مهاجم تنومند چلسی در دیدار مقابل رئال مادرید باشیم.

این مهاجم 28 ساله در این فصل در 36 بازی تنها 12 گل به ثمر رسانده و تنها 5 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. روملو لوکاکو در نیمه دوم مغلوب رئال مادرید شد و یک فرصت عالی را از دست داد و ضربه سر این بازیکن با فاصله کم از کنار دروازه تیبو کورتوا خارج شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1818914 |
21 فروردين 1401 ساعت 13:51 |
1,805 |

0نظرات