خطر محرومیت کلوپ، اوگارته “تماشا” و الیوت “رانده” نقل و انتقالات – آخرین اخبار LFC – لیورپول

اوگارته “تماشا” کرد و برنامه های انتقال به الیوت انگیزه می دهد

خبرگزاری PA گزارش داده است که این مربی پس از اشاره به سوگیری از سوی تیرنی پس از یک سری تصمیمات بحث برانگیز در مسابقات مربوط به قرمزها، توسط اتحادیه فوتبال مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

2K01F82 فرانکفورت، آلمان.  اعتبار: D. 7 سپتامبر 2022. مانوئل اوگارته (SportingCP) فوتبال/فوتبال: مسابقه گروه D لیگ قهرمانان اروپا بین اینتراخت فرانکفورت 0-3 Sporting Clube de Portugal در Deutsche Bank Park، در فرانکفورت، آلمان.  اعتبار: D .Nakashima/AFLO/Alamy Live News

  • گزارش ها حاکی از آن است که پیشاهنگان لیورپول هافبک اسپورتینگ سی پی را تماشا کردند مانوئل اوگارته در جریان بازی آخر هفته مقابل فامالیکائو
  • داور سابق لیگ برتر کیت هکت از بازی‌های کلوپ در جریان پیروزی یکشنبه انتقاد کرده است و از اتحادیه فوتبال خواسته است که “کتاب” را به سمت سرمربی پرتاب کند.

اطراف محوطه

پس از پیروزی 4-3 لیورپول مقابل تاتنهام در آنفیلد، یورگن کلوپ ممکن است به دلیل اظهارنظرهای پس از بازی درباره داور بازی پل تیرنی، با محرومیت روبرو شود.

طرفداران به خاطر خواندن دوباره آهنگ او قبل از سوت پایان، با صحبت های شدید رئیس مواجه شدند.

پیام دریافت شد، رئیس!

در مورد انتخاب بازی برای کوک کردن در این شب، فقط یک انتخاب وجود دارد و البته این انتخاب در استادیوم کینگ پاور انجام می شود.

کلوپ پس از بازی از این مقام رسمی سوال کرد و گفت که او نمی‌دانست تیرنی چه چیزی علیه ما دارد و او را به اظهار نظرهای نامناسب متهم کرد که دیر وقت بازیکن آلمانی را جریمه کرد.

کلوپ در خطر محرومیت

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 30 آوریل 2023: دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول، گل چهارم را در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر در آنفیلد به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • کلوپ به هواداران گفته است که آهنگ او را قبل از پایان بازی‌ها نخوانند و به جای آن باید «بعد از بازی در بار» خوانده شود.

ویدیوی روز و مسابقه شب

اورتون به لستر سفر می کند تا امیدهای بقا را در یک جدال بزرگ در انتهای جدول زنده نگه دارد.

بررسی اجمالی اخبار امروز لیورپول شامل محرومیت بالقوه سرمربی، یک هافبک دیگر و همه واکنش های پیروزی پر حادثه 4-3 مقابل تاتنهام است.

واکنش پس از تاتنهام

میکل آرتتا

  • میکل آرتتا و فرانک لمپارد هر دو تاکید کرده اند که آرسنال همچنان در رقابت قهرمانی است زیرا آرسنال و چلسی برای رویارویی سه شنبه شب آماده می شوند.اسکای اسپورت)
  • جمال لاسلس، کاپیتان نیوکاسل به دلیل مصدومیت ساق پا، تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.نیوکاسل ورلد)
  • بازیکنان لیدز پس از انتشار یک ویدیوی ویروسی از نادیده گرفتن هواداران تیم هنگام خروج از هتل تیمشان عذرخواهی کردند.مستقل)

ممکن است لیورپول را برای چند بازی بدون سرمربی خود رها کند زیرا قرمزها به دنبال ادامه 4 برد پیاپی خود برای پایان دادن به رقابت‌ها هستند.

رویداد اصلی Sky Sports و لیگ برتر Sky Sports مکان‌هایی هستند که باید در ساعت 20:00 (BST) برگزار شوند تا ببینیم آیا لستر می‌تواند کار شایسته‌ای را انجام دهد یا خیر.

https://www.thisisanfield.com/2023/05/klopps-ban-risk-ugarte-watched-elliott-driven-by-transfers-latest-lfc-news/ منبع:

پس از پیروزی دیرهنگام دیوگو جوتا در آخرین درگیری بین کلوپ و تیرنی، سرمربی به دلیل جشن گرفتن در مقابل داور چهارم، جان بروکس، کارت زرد دریافت کرد.