خطیبی: من یک پیشنهاد دارم اما کارم در مس مهمتر است

مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرد فعلا قصد بازگشت به مربیگری را ندارد.

خطیبی: من یک پیشنهاد دارم اما کارم در مس مهمتر است

خطیبی با اشاره به نقل و انتقالات اخیر تراکتورسازی و مس تاکید کرد: از مهندس زنوزی بابت همکاری نزدیک با ما در انتقال بازیکنان جوان تراکتورسازی که در برنامه های بردیف نبودند تشکر می کنم. این همکاری قطعا به نفع فوتبال منطقه خواهد بود و این بازیکنان جوان بومی در مس تجربه خواهند کرد و با بازگشت به تراکتورسازی موثرتر خواهند بود.

مدیرعامل مس سونگون با اشاره به ورود رسمی این باشگاه به تیم های فوتبال و والیبال گفت: می توانستیم از رده های بالا تیم های فوتبال و والیبال ایجاد کنیم اما سعی کرده ایم از مرحله ای شروع کنیم که بتوانیم از استعدادهای منطقه استفاده کنیم. و همچنین از مسئولان آکادمی خواسته ام هر چه سریعتر برنامه های استعدادیابی خود را آماده کنند و اولویت این استعدادیابی ها به ورزشکاران خواهد بود یا بهتر است بگوییم استعدادهای ورزشکاران در آکادمی ما امتیاز بیشتری خواهند داشت.


سرویس خبر شماره: 1844624
29 سپتامبر 1401 @ 5:42 ب.ظ
7.8K |

دهنقطه نظر

ما فقط مدعی فوتسال نیستیم.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته پیام های زیادی از طرف هواداران دریافت کردم که از لطف همه آنها تشکر می کنم. چند تیم لیگ برتری که نمی خواهم نامشان را ببرم اخیراً با من رفتار خوبی داشتند و می خواستند به تیم آنها بروم و از این بابت از آنها تشکر می کنم. کاری که ما در مس داریم از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا می توانیم با کمک خود کارهای مفیدی انجام دهیم.

وی در پایان با تاکید بر تقویت تیم فوتسال این باشگاه گفت: فوتسال نماد مس سونگون است و همواره مورد توجه ویژه ما بوده است و به تقویت این امر توجه ویژه ای داریم. تیم نیم فصل دوم.» البته ما فقط مدعی قهرمانی در این زمینه نیستیم، در والیبال هم مدعی صعود به لیگ برتر و در فوتبال لیگ یک هستیم. البته غیر از این هم انتظاری نیست. کادر فنی و بازیکنان تیم های ما رشته های انفرادی مانند دو و میدانی که اخیراً به موفقیت های جهانی دست یافته است، جایگاه خود را در سیاست ما داشته و خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “ورزه سه”، رسول خطیبی در این فصل ترجیح داد به جای نیمکت سرمربی، صندلی سرمربی را امتحان کند. وی که مدتی مدیرعامل مس سونگون ورزاقان بود، درباره شایعات اخیر مبنی بر بازگشت زودهنگام خود به میادین گفت: من این موضوع را تکذیب نمی کنم و اگر بخواهم بحث را کامل کنم باید بگویم که وقتی هدایت مس سونگون را پذیرفتم، برای سرمربی پیشنهادهایی دادم. من در لیگ برتر بودم اما یک سری معیارها برای خودم داشتم و احساس دینداری می کردم که وارد مدیریت شوم و یک سری ساختار برای استعدادیابی در منطقه داشته باشم.