خط مربی تراکتورسازی برای احمد نور و رونالدو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نصرتی، دستیار ایرانی پاکو خمس و کاپیتان سابق تراکتورسازی که سابقه حضور با تیم ملی ایران در جام جهانی و جام ملت های آسیا را در کارنامه دارد، در گفتگو با ما توضیح داد. خبرنگار درباره وضعیت فعلی تیم سرخ تبریزی: پایان لیگ، این تیم در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد، اما تلاش ها برای برگزاری یک پیش فصل خوب در کادرفنی و باشگاه ادامه دارد و همچنین مسئولان باشگاه در تلاش هستند. تا مراحل نقل و انتقال بازیکنان مورد نظر نهایی شود.

وی در خصوص شانس تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم نیز گفت: هنوز برای صحبت در مورد فصل جدید زود است، ابتدا باید دید تیم ها چگونه شکل می گیرند و سپس وضعیت آمادگی و تمرین چگونه خواهد بود. اما حتی در آن زمان نیز باید منتظر ماند و دید که تیم ها چگونه شکل می گیرند. به هر حال باشگاه تراکتورسازی و هوادارانش همیشه شایستگی حضور در کورس قهرمانی را دارند و به هواداران قول می دهم هرکسی که در مدیریت یا بدنه فنی باشگاه باشد تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا تیم شروع جدیدی را آغاز کند. فصل در شرایط خوب .

وی ادامه داد: حضور تراکتورسازی در آسیا بر عهده همه اعضای تیم است و همه باید تلاش کنیم تا نماینده خوبی برای ایران در فوتبال آسیا باشیم. البته تراکتور با حضور پرشور هواداران قطعا برتری ویژه ای نسبت به سایر تیم ها خواهد داشت و هواداران پرشور همه نگاه ها را به خود جلب خواهند کرد. من واقعا امیدوارم تراکتورسازی بتواند در فصل آینده در لیگ برتر و در آسیا کارهای بزرگی انجام دهد، البته به شرطی که مثل فصل گذشته سخت کار کند.

سرمربی تراکتورسازی نظر خود را در مورد قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران اینگونه توضیح داد: به هر حال از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه بازیکنان خارجی را برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا افزایش داده است، فوتبال ایرانی نیز باید به همین سمت برود. دیگر. امیدوارم بازیکنان خارجی باکیفیت به فوتبال ایران بیایند زیرا این موضوع باعث ایجاد رقابت بیشتر و کیفیت بیشتر در فوتبال ایران می شود.

محمد نصرتی می گوید تراکتور در فصل جدید با روند فعلی قهرمان لیگ برتر می شود.

خط مربی تراکتورسازی برای احمد نور و رونالدو!


سرویس خبر شماره: 1942056
15 ژوئن 1402 در 01:18 ب.ظ
1.8K |

2نقطه نظر

آنها با یک تیم قوی و با انگیزه روبرو خواهند شد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص تقابل با الاهلی شباب و احتمال رویارویی با النصر و رونالدو گفت: برای تیم الاهلی شباب احترام زیادی قائل هستم، آنها قهرمان امارات و تیم ملی فوتبال عزیز هستند. ایران. احمد نوراللهی هم آنجاست. البته باید منتظر ماند و دید که آیا آنها در پلی آف پیروز می شوند یا خیر. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی پلی آف خود را ببریم و به مرحله گروهی برسیم، فرقی نمی کند با نصر همگروه باشیم یا الهلال، رونالدو یا هر بازیکن دیگری، با یک تیم بزرگ قدرتمند، حمایت شده و با انگیزه به نام لو تراکتور کنار خواهد آمد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: اما فکر می کنم با توجه به اینکه افزایش سهمیه بازیکنان خارجی با حذف سهمیه بازیکنان زیر 25 سال و کسب سهمیه بزرگسالان همراه است، احتمالا به خروج بسیاری از ایرانی ها منجر شود. بازیکنان در چرخه لیگ برتر چون 48 بازیکن بزرگسال باید خود به خود بیرون بیایند و این مشکل ممکن است به فوتبالیست های ایرانی آسیب برساند و شاید حدود 100 نفر به لیگ یک بروند یا خانه نشین شوند.

نصرتی در خصوص حضور تراکتورسازی در آسیا گفت: باید به هواداران تراکتور تبریک گفت و از مسئولان باشگاه برای دریافت مجوز حرفه ای تشکر کرد. به هر حال کار سختی بود و اینکه مسئولان باشگاه توانستند مجوز را بگیرند جای تقدیر دارد. از سوی دیگر اکنون می توان فهمید که مقام چهارمی در لیگ برتر چه ارزش و اهمیتی داشته و به نوعی در حالت تشریفاتی نبوده است.