خلع سلاح بیل در روزی که تاریخ را رقم زد

در نیمه دوم بازی با ولز شاهد حملات بیشتر ایران روی دروازه ولز بودیم. در آن لحظات، گرت بیل فقط یک تماشاگر در میانه زمین بود و هیچ دخالتی در عمل نداشت. مشخص نیست چنین اقدامی از سوی ستاره تیم ملی ولز یک دستور تاکتیکی از سوی مربی بوده یا یک تصمیم شخصی. آنچه واضح است این است که از بازیکنی با قد بیل در این مقطع حساس در تاریخ ولز انتظار خیلی بیشتری می رفت.


سرویس خبر شماره: 1855587
05 دسامبر 1401 ساعت 08:25
8K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ولز که در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی به تساوی آمریکا دست یافت، روز گذشته مغلوب ایران شد تا شانس صعود خود را به حداقل برساند. گرت بیل پس از این شکست با انتقادهای زیادی مواجه شد. ستاره 33 ساله برخلاف انتظار، نتوانست از تمام پتانسیل خود برای شکل دادن به اتفاقات مسابقه به نفع ولز استفاده کند. جالب اینجاست که بیل در این جلسه به بالاترین حد خود رسید.

گرت بیل صد و دهمین بازی ملی خود را مقابل ایران انجام داد. نام او اکنون به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی داخلی را برای تیم ملی ولز انجام داده در تاریخ فوتبال این کشور ثبت شده است. او که این اواخر مرد گل های سرنوشت ساز نامیده می شد، مقابل ایران کاملا درمانده بود. در دیدار قبلی بیل تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا برابر آمریکا به تساوی برسد، بنابراین اولین گل ولز در جام جهانی پس از 64 سال به نام او ثبت شد. ستاره لس آنجلسی که تیمش با گل نجات دهنده اش قهرمان MLS شد، در صعود تیمش مقابل اوکراین در پلی آف نقش اساسی داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بیل دقیقا در روزی که تیم ملی کشورش باخت ناامیدکننده ای مقابل ایران داشت به رکورد بیشترین بازی ملی برای ولز رسید.

خلع سلاح بیل در روزی که تاریخ را رقم زد