خلیلی: دربی می تواند قهرمان شود


سرویس خبر شماره: 2008074
20 مارس 1402 در 10:18 ب.ظ.
3000 |

1نقطه نظر

محسن خلیلی درباره تیم نونهالان و بزرگسالان پرسپولیس صحبت کرد.

خلیلی: دربی می تواند قهرمان شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تلاش کرده ایم شرایط زندگی را برای کودکان خردسال، نوجوانان و اقوام که دوست دارند در تیم های پایه پرسپولیس فعالیت کنند، روز به روز راحت کنیم تا بتوانند. دیده می شود.” در طول استعدادیابی در ابتدای فصل، بیشتر کسانی که از شهرستان ها می آمدند، مسائل حمل و نقل و مسکن داشتند که در جلسات خود با هیئت مدیره در میان گذاشتیم. بسیاری از جوانان از اضافه شدن به آکادمی و دیده شدن لذت می برند. هر روز 1000 تا 2000 نفر در این آزمون حاضر می شدند و بسیاری به دلیل زمان طولانی، خستگی استعدادیاب ها یا استرس، نتوانستند آنطور که باید خود را نشان دهند.

وی درباره شرایط تیم بزرگسالان گفت: الحمدلله وضعیت بهتر شده است. بچه ها در نیم فصل دوم شرایط روحی ایده آل و خوبی دارند. بازی های گذشته به تیم اجازه داده تا شرایط ایده آلی را نسبت به گذشته پیدا کند. بچه ها قبل از شروع نیم فصل از استرس و فشار خلاص می شوند. این دیدارهای پرگل باعث شد تا هواداران به پیروزی در دربی امیدوارتر شوند. هر بازیکنی که شرایط دربی را تجربه کرده است می داند که حتی در شرایط ایده آل هم ممکن است عملکرد خوبی در دربی نداشته باشد که این به یک موضوع روانی برمی گردد. حساسیت دربی بسیار زیاد است زیرا هر دو تیم در صدر جدول قرار دارند و این می تواند شرایط را برای قهرمان فصل رقم بزند.

وی درباره خوابگاه های تیم اصلی توضیح داد: سه سال است که در ورزشگاه درفشی فر یک خوابگاه 20 نفره افتتاح کرده ایم و صبحانه، ناهار و شام را برای تمامی ساکنین عزیز شهر سرو می کنیم. 20 بازیکن شهرستانی هم داشتیم که بیرون از ورزشگاه درفشی فر بودند. بیشتر شما از مشکلات مالی پرسپولیس و درآمد تیم بزرگسالان و همچنین بدهی های به ارث رسیده از مدیران قبلی و قراردادهای جنجالی که بارها باعث آسیب دیدن بازیکنان و تیم های اصلی شده است مطلع هستید. ما روز به روز پیشرفت خواهیم کرد و با اجرای برنامه های اقتصادی در سال های آینده شرمنده کودکان دبستانی نخواهیم شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی