خمس: پرسپولیس بلد است قهرمان شود

سرمربی اسپانیایی با اشاره به سبک بازی تیمش تصریح کرد: ایده ما فوتبال مالکیتی است و آن را دنبال می کنیم، اما به دلیل وضعیت زمین گاهی شرایط سخت می شود. تفاوت ایران با اروپا این است که در آنجا چمن همیشه کوتاه، کامل و خیس است، اما در ایران چمن یا بلند است، یا خشک یا تکه تکه. این سختی کار ماست.

او همچنین درباره عکس هایی از دوران بازی و موهای بلندش اظهار داشت: موهای بلندم تبدیل به ریش شد.

وی افزود: سعی می کنم به آن عادت کنم، فکر می کنم لیگ ایران لیگی است که ظرفیت های زیادی برای پیشرفت دارد. او واقعا می تواند در سطح بهتری باشد. سعی می‌کنم به آن عادت کنم، اما فکر می‌کنم کار ما این است که آن چیزها را بهبود بخشیم و کیفیت لیگ را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به قدرت تیم مدعیان گفت: به عنوان یک تیم به نظر من سپاهان بهتر است. اما پرسپولیس یک ویژگی برای برد در بازی ها دارد که شاید دیگران نداشته باشند. استقلال تیم خوبی است و نمی توانم بگویم احتمال قهرمانی کمتر است، آنها تعادل خوبی در تیم خود دارند.

پاکو خمس می گوید سپاهان بهترین کیفیت تیمی را در بین مدعیان دارد.

خمس: پرسپولیس بلد است قهرمان شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاکو خامس سرمربی تیم تراکتورسازی در اولین برنامه فوتبال حاضر شد و از هتل واقع در بانیان دیزل صحبت کرد و درباره بازی سپاهان گفت: پیروزی مقابل سپاهان ما را به هم نزدیکتر کرد. به مقام چهارمی رسید و برد پرسپولیس و استقلال به بالای جدول نزدیک شدند.این رقابت در بالای جدول باعث می شود لیگ پایان جذابی داشته باشد.واقعا نمی توانم بگویم چه تیمی بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. قهرمانی، اما رقابت خوبی خواهد بود.

پاکو خمس درباره عواطف شخصی گفت: ما هم مثل دیگران خوشحال یا غمگین هستیم، اما در تلویزیون فقط ما را عصبانی، جدی و فریاد می بینید. این چیزی است که از مربیان می بینید.


سرویس خبر شماره: 1920327
آوریل 22, 1402 در 00:24
4.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سپاهان تیم بهتری است، استقلال متعادل تر است

سرمربی تراکتورسازی درباره سردی هوای تبریز و کلاه بر سر گفت: خیلی سخت بود چون هوا خیلی سرد بود. وقتی هوا سرد است دوست دارم سه یا چهار کلاه بپوشم، اما الان هوا آفتابی است.

در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیم ملی دارید یا خیر، پاسخ داد: نه، هیچکس با من تماس نگرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص تغییر پست اسدی و احتمال حضور محمدرضا اخباری در خط حمله گفت: اخباری موقعیت خوبی دارد و تصمیمی برای تغییر پست ندارم. فکر می کنم او یکی از بهترین دروازه بان های ایران است و از داشتن او خوشحالیم. رضا اسدی توانایی بازی در هر پستی را دارد اما با توجه به سبک بازی ما نزدیک بودن به دروازه بهتر از دور بودن از دروازه است.

خمس درباره کیفیت بازیکنان ایرانی توضیح داد: به نظرم بازیکنان ایرانی خیلی خوب هستند. فکر می‌کنم تیم‌های پایه آن آموزش‌ها را نمی‌بینند، آنها زمان زیادی را در اروپا می‌گذرانند و چیزهای زیادی به آنها آموزش داده می‌شود، و وقتی به سطح ارشد می‌رسند دیگر آن را نمی‌دانند. به من گفتند در ایران بازیکنان از 15 سالگی می آیند اما در اروپا استعدادیابی از 5 سالگی شروع می شود.

1839849