خمس: یک روز که بد بازی کنیم تراکتور را ترک می کنم

پاکو خمس سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش را برای کسب سه امتیاز به میدان می فرستد.

خمس: یک روز که بد بازی کنیم تراکتور را ترک می کنم

* در جمع نمی توانم در مورد نقل و انتقالات صحبت کنم
خمس در پاسخ به سؤالی در مورد نقل و انتقالات گفت: از سؤالات شما در مورد نقل و انتقالات متشکرم، اما قبلاً هم گفته ام که اینها مسائلی نیست که بتوانم در جمع مطرح کنم. باشگاه کار خودش را انجام خواهد داد و خواهیم دید چه بازیکنانی اضافه خواهند شد. باید ببینیم باشگاه در نقل و انتقالات چطور پیش می رود.

* هیچ تیم کوچکی برای قهرمانی نمی جنگد
وی در واکنش به اینکه جام حذفی راه کوتاهی تا آسیا بود اما تراکتور در آن تورنمنت حذف شد و حالا کسب سهمیه ممکن است فشار روی این تیم را بیشتر کند، گفت: باید انتظار داشته باشیم که هر تیمی بتواند به آنجا برسد تراکتورسازی. در حال حاضر شرایط خوبی در لیگ دارد و باید ببینیم تیم چگونه قوی تر می شود و تیم های رقیب چگونه قوی تر می شوند و در نقل و انتقالات چه اتفاقی می افتد. اما هرگز نمی بینید که یک تیم کوچک برای قهرمانی بجنگد، زیرا برای این کار بسته نیست. برای هر تیمی باید یک هدف تعیین کرد تا جایی که سرمایه گذاری کرده اند، تیم بسته شده، بازیکنانی که خریده اند و کیفیتی که دارند. نمی گویم تراکتور نمی تواند به بالای جدول برسد اما باید ببینیم در نقل و انتقالات چه می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی که نیم فصل اول لیگ برتر را در رده ششم جدول به پایان رساند، در هفته شانزدهم میزبان گلگهار سیرجان است. پاکو خمس امروز در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در مورد مسائل مختلف پیرامون این تیم پاسخ داد.

* به جای آلوز از بازیکن دیگری استفاده می کنیم
وی درباره غیبت ریکاردو آلوز و تاثیر آن در جایگاه تراکتورسازی اظهار کرد: ریکاردو غایب است اما فکر من باید روی بازیکنان حاضر باشد نه بازیکنانی که حضور ندارند. ریکاردو در این بازی نیست و سعی می کنیم از بازیکن دیگری در پست او استفاده کنیم و باید تلاش کنیم کیفیت لازم را در این پست داشته باشیم و بتوانیم کمک کنیم.

* از اسدی قدردانی می کنم چون او بیشترین تغییر را داشته است
سرمربی تراکتورسازی درباره تغییر پست رضا اسدی و اینکه آیا این بازیکن با بازگشت عباس زاده و خرید یک مهاجم خارجی به پست تخصصی خود برمی گردد، گفت: از عملکرد اسدی بسیار راضی و خوشحالم. نه فقط به خاطر کاری که در زمین انجام داد، بلکه به خاطر تغییری که در خودش ایجاد کرد. او بازیکنی است که بیش از همه تغییر کرده است و من از او بسیار قدردانی می کنم، زیرا او این تلاش را برای تغییر انجام داده و به همین دلیل در تیم حضور دارد. هیچ بازیکنی غیرقابل تعویض نیست، اما وقتی عباس زاده برگردد باید رقابت کنند. همین طور اگر بازیکن خارجی اضافه شود باید مسابقه دهد و این رقابت باعث بهتر شدن تیم و بالا رفتن کیفیت تیم می شود.

* وقتی خوشحالم که تیمم خوب بازی می کند
خمس گفت: وقتی تیمم خوب بازی کند راضی هستم. وقتی تیمم خوب بازی می کند خوشحال می شوم. این چیزی است که می توانم روی آن کار کنم. اما من یک مثال می زنم. در لیگ اسپانیا همه تیم‌ها می‌خواهند برای لیگ قهرمانان سهمیه بگیرند، اما معمولا تیم‌های کمی هستند که سهمیه می‌گیرند و دلیل آن این است که بازیکنان بهتری دارند، سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کنند، امکانات بهتری دارند و وضعیت پزشکی بهتری دارند. تیم همه اینها باعث می شود این تیم ها برای کسب سهمیه فشار را احساس کنند. اما باید دید در نقل و انتقالات چه اتفاقی می افتد و همانطور که گفتم سایر تیم ها چگونه تقویت می شوند. هنوز نتوانسته ایم بازیکنی را جذب کنیم، اما هر چه در جدول بالاتر باشیم به نظر من بهتر است و سعی می کنیم در جدول صعود کنیم.

* از نقاط ضعف گل گهر استفاده می کنیم
خمس درباره شناختش از امیر قلعه نویی و سبک بازی تیمش گفت: گل گهر را آنالیز کردیم. تیم خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی در آن حضور دارند و مربی آنها تیم بسیار خوبی تشکیل داده است. نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کرده ایم. آنها تیم خطرناکی هستند اما قطعا نقاط ضعفی دارند که سعی می کنیم از آنها استفاده کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

*کسی مسئول مصدومیت عباس زاده نیست
سرمربی تراکتورسازی درباره مصدومیت محمد عباس زاده و اینکه آیا دلیل مصدومیت این بازیکن خطای پزشکی بوده است؟ وی تصریح کرد: این آسیب ها طبیعی است و در فوتبال اتفاق می افتد. باید ببینیم کی می تواند برگردد، اما هیچ کس مسئول آن نیست. اینها اتفاقاتی است که در فوتبال رخ می دهد. مدت زمان مصدومیت این بازیکن هنوز مشخص نیست.

* قدرت گلغر را می دانم
خمس ابتدا در پاسخ به این سوال که از آنجایی که تیم های امیر قلانوی از توپ های جهشی بسیار خوب استفاده می کنند و یکی از مشکلات تراکتور در قلب خط دفاعی این تیم قرار دارد، برنامه ریزی ویژه ای انجام داد تا تحت تاثیر این مشکل قرار نگیرد؟ این کار من است. گل گهر را آنالیز کرده ام و قدرت او را می دانم. این یک تیم کامل است، اما برای رقابت با یک تیم، باید نقاط قوت خود را در مقابل نقاط قوت خود بازی کنیم. ما باید در زمین برتر باشیم و بازی خودمان را انجام دهیم.

* روزی که تراکتور خوب بازی نکند به اسپانیا می روم
وی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی فردا در خط حمله بازی می کند یا خیر، گفت: روزی که دیدید تراکتور برای فوتبال خوب تلاش نمی کند، آن روز به اسپانیا می روم.


سرویس خبر شماره: 1865750
30 ژانویه 1401 @ 2:53 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

تراکتور برای قهرمانی بسته نیست.