خنده نکونام سوال لبه های رنگ لباس را تمسخر کرد/ سرمربی استقلال تغییر قوانین به نفع پرسپولیس را مسخره کرد.



جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل خوزستان گفت: از هوادارانمان تشکر می کنم، این پیروزی متعلق به آنهاست، انرژی و قدرتی که امروز دادند واقعا به تیم ما کمک زیادی کرد و خدا را شکر که نبودیم. تی با خجالت توانستیم بازی را ببریم و با عشق سه امتیاز را به هواداران بدهیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و با توجه به اینکه فولاد سخت بازی می‌کند تا بازی را حفظ کند، می‌دانستیم که آنها می‌خواهند بازی را به هم بریزند و با بچه‌ها صحبت کردیم تا با سرعت بخشیدن به بازی، از آن جلوگیری کنیم تا موفق شویم. . در نیمه اول، سرعت بازی ما کمی ضعیف بود و این چیزی نبود که می خواستم.

وی افزود: در نیمه دوم یک موقعیت ایجاد کردیم و کاملا در نیمه حریف بودیم و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. اگر مراقب بودیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. همه ما روی این موضوع متمرکز شده بودیم که یار نداشتیم و شرایط در پایان مسابقه برایمان سخت شد، اما در عین حال می توانستیم روی ضدحمله به گل برسیم. ما به جز یک قدم فرصت دیگری به حریف ندادیم و سازماندهی خوبی داشتیم. از آنجایی که بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم، توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: یک نکته را به هوادارانمان بگویم، همه می خواهند ما ببازیم! خیلی راحت و شفاف می خواهند تیم ما به نتایجی که می خواهند نرسد. من فقط به هواداران و بازیکنانمان گفتم که باید تمرکز داشته باشیم و کارمان را انجام دهیم. وظیفه ما این است که کارمان را به نفع مردم انجام دهیم اما باید روی اتفاقات تمرکز کنیم تا به نتیجه برسیم. تا اینجای کار عالی عمل کرده ایم و اگر شرایط ایده آلی که برای استقلال می خواستیم فراهم می شد خیلی زودتر جشن قهرمانی می گرفتیم.

نکونام با یادآوری این جمله تاکید کرد: همه، همه کار می کنند تا نتیجه نگیریم. با این حال، بازی های تیم های دیگر با هواداران برگزار می شود. اگر یک نفر ما را دنبال کند و بخواهد پا به اینجا و آنجا بگذارد، همه اتفاقات و قوانین تغییر می کند، اما می توانید ببینید چه اتفاقی برای تیم رقیب می افتد. ما در ورزشگاه پاس قوامین هم بازی کردیم، اما آنجا هوادار نبود، با این حال هواداران تیم رقیب هستند! من عاشق دیدن همه تیم ها هستم که جلوی هواداران بازی می کنند، 100000 هوادار می آیند و مردم از بازی ها لذت می برند.

وی تصریح کرد: کسانی هستند که طرفدار این رنگ هستند و در فوتبال تصمیم می گیرند. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که هر تیمی که لیاقتش را دارد در روز پایانی قهرمان شود.

سرمربی استقلال درباره این قضاوت گفت: اصلا لازم نیست درباره یک داور خوب و قوی صحبت کنیم. فنادی فر یکی از داوران فوق العاده کشورمان است و می دانیم که اگر خدای ناکرده اشتباه کند اشتباه است و به همین دلیل همیشه به او اطمینان کامل وجود دارد و به نظر من او یکی است. بهترین داور ایران

نکونام درباره عملکرد سامان تورانیان گفت: سامان فوتبالیست خوش آتیه ای است و اولین بازی او امروز برگزار نشد، قطعا در آینده بازی های درخشان تری را برای استقلال انجام خواهد داد. اجرای امروز او همان چیزی بود که ما می خواستیم. طبیعی است که در جوی که وجود داشت، با سایر بازیکنان خیلی خوب کار کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقال و تمدید قرارداد بازیکنان آغاز شده است، پاسخ داد: مشکلی نداریم، باشگاه از سال قبل به بازیکنان بدهکار است، منتظر انتقال این پول هستیم. تا بازیکنانی که قصد تسویه حساب خود را دارند از تمدید قرارداد خود صحبت کنند. همه بازیکنانی که در تیم ما هستند به دلیل مردانگی قطعا در تیم می مانند مگر اینکه بازیکنی بخواهد برود. ما لیست خالی داریم و بسته به مصدومیت ها و اتفاقاتی که افتاده، لیست ما جا دارد و امیدوارم بتوانیم بازیکنان بیشتری داشته باشیم. مثلا چطور با 19 بازیکن بزرگسال در آسیا بازی کنیم؟ امیدوارم قانون اصلاح شود. با توجه به عملکرد عالی بازیکنان ما، از همه آنها می خواهم و همچنین به باشگاه اطلاع می دهم که بمانند.

سرمربی استقلال در حاشیه به برخی سوالات از جمله سوالات هماهنگ در نشست های خبری درباره احکام انضباطی، رنگ پیراهن و … پاسخ داد و در پاسخ به اینکه آیا در لالیگای محل بازی اش چنین موضوعاتی مطرح شده است، گفت: واقعیت این است که که صحبت من خارج از چارچوب فوتبال نیست. این مشکلات همچنان پابرجا هستند زیرا نتایجی به همراه داشته است. می گویند بیانیه نده، مصاحبه می کنند، می گویند مصاحبه نده، رسانه حرف می زند. می گویند صحبت نکن، بعضی از پیام ها صحبت می کنند و همه چیز از کنترل ما خارج است. من در این مسابقه ای که وجود دارد استفاده می کنم، در گذشته با یحیی گل محمدی عزیز و الان با عثمر مسابقه می دادیم و باعث پیشرفت من هم می شود. ما سخت کار می کنیم و امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد، جام را به دست بیاورد. تیم ما تا اینجای کار سخت کار کرده و همیشه مشکلاتی وجود داشته است. در 48 ساعت گذشته به بازیکنانم گفته ام که برای هر چیزی آماده باشند. من خودم بازی را می شناسم، اما هنوز چیزهایی وجود دارد که تمرکز ما را مختل می کند. این مشکلات در تیم ما تاثیری ندارد و ما می دانیم چگونه رفتار کنیم و تیم خود را می شناسیم و به همین دلیل از روز اول گفتیم که متعلق به این نوع فوتبال هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که مرادمند در سه مسابقه آینده شرکت می کند؟، پاسخ داد: امروز می توانستم مقابل حسین مرادمند قرار بگیرم اما شاید شرایط او باعث شود سه مسابقه آینده را از دست بدهد. در مورد آرمین سهرابیان هم همین طور بود، اما سلامت بازیکن برای من مهم است و مراقب هستم که با آینده بازیکن قمار نکنم و ریسک نمی کنم. سعی می کنیم از هر بازیکن سالمی استفاده کنیم. هر دو بازیکن در حال تمرین هستند، امروز مجتبی فراشوندی را به مرادمند آوردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: لطفاً رنگ پیراهن را نپرسید، خنده دار است که از لالیگا آمده ام تا درباره این مسائل توضیح دهم.

بیشتر بخوانید: امیرحسین صادقی به سپهر حیدری و مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد/ وقتی جواد 4 پاسپورت را تمام کرد حتی ویزای اسپانیا هم نداشتند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال