خواسته بارسلونا از پیکه / به حرف هایت بمان و تیم را ترک کن!

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا همیشه گفته است که وقتی احساس کند تیم به او نیازی ندارد، می رود.

او همچنین در سال 2021 گفت: “در بارسا بازنشسته خواهم شد، اما نه به عنوان بازیکن تعویضی.”

در واقع، روسای باشگاه از پیکه می خواهند که به گفته هایش در هنگام خروج عمل کند و گفت که اگر تیم به او نیاز نداشته باشد، باشگاه را ترک خواهد کرد و با این کار او به اصلاح وضعیت کمک خواهد کرد. باشگاه آهسته



سرویس اخبار فوتبال خارجی

جذب آندریاس کریستنسن و ژول کوند، مدافعان میانی جدید بارسا و پیشرفت اریک گارسیا و رونالد آرائوخو، پیکه را در 35 سالگی از جدول خارج کرد. پیکه با بالاترین دستمزد در تیم بارسا و کل لیگ اسپانیا (52 میلیون یورو در هر فصل بر اساس گزارش کاپولوژی)، ممکن است در نهایت برای بارسلونا مشکل ساز شود.

مدافع اسپانیایی سال گذشته گفت: “اگر رونالد کومان فردا به من بگوید که باید بروم، فوتبال را کنار می گذارم. من برای هیچ تیم دیگری غیر از بارسا بازی نمی کنم.”

پیکه پس از باخت 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ گفت: به پایان رسیده ایم. اگر برای آوردن خون تازه به تیم مجبور به کناره گیری شوم، این کار را خواهم کرد.”

اینها همه جملاتی است که پیکه در فصول اخیر تکرار کرده است، زمانی که او یکی از اعضای اصلی تیم بارسلونا بود و در داخل و خارج از زمین غوغا به پا کرد.

اما پیکه در حال حاضر بهترین دوران را سپری نمی کند زیرا او هم در زندگی شخصی و هم در زمین فوتبال با شرایط سختی مواجه است. او تنها یک بار در توییتر از 9 ژوئن زمانی که راه خود را از شکیرا جدا کرد و توسط ژاوی مربی بارسا کنار گذاشته شد، پست گذاشته است.

روزنامه اسپانیایی اسپورت به نقل از منابع آگاه در باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسید که پیکه در زمین به تیم کمک نمی کند و از سوی دیگر بار مالی زیادی بر دوش باشگاه می گذارد. بنابراین عجیب نیست که مدیران ارشد باشگاه این سوال را مطرح کردند که آیا پیکه به قول خود عمل می کند؟ با توجه به اظهارات قبلی پیکه.