خوان ماتا ستاره سابق منچستریونایتد با ویسل کوبه قهرمان لیگ شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


خوان ماتا، هافبک سابق منچستریونایتد به عنوان قهرمانی که تیم فعلی ویسل کوبه عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد، تاج گذاری کرد.

کوبه در روز شنبه پس از پیروزی 2-1 مقابل ناگویا گرامپوس به این شاهکار باورنکردنی دست یافت. این به دنبال تساوی بدون گل یوکوهاما اف. مارینوس – نزدیکترین رقیب آنها – مقابل نیگاتا در روز جمعه انجام شد.

تیم ماتا با یک بازی باقی مانده قهرمان جی لیگ شد.

این بازیکن اسپانیایی در جریان بازی کوبه مقابل ناگویا گرامپوس حضور نداشت. او فقط می‌توانست از روی نیمکت تماشا کند که هم تیمی‌هایش پیروزی را تضمین کردند.

کوبی در فاصله 14 دقیقه دو گل توسط هارویا آیده و یوشینوری موتو به ثمر رساند.

بازیکن رقیب، کسپر یونکر، نتیجه را در نیم ساعت به نصف رساند، اما مردان تاکایوکی یوشیدا به اندازه کافی مصمم بودند و برتری خود را حفظ کردند.

ماتا در اوایل سپتامبر پس از یک دوره موفقیت آمیز در استانبول با غول های ترکیه ای گالاتاسرای به کوبه پیوست.

ماتا در ماه می با گالاتاسرای قهرمان لیگ شد – روزهای بازی او پس از ترک اولدترافورد قطعاً مملو از جام بوده است.

برای گالاتاسرای، ماتا در 18 بازی در تمامی رقابت ها به میدان رفت.

ترم گذشته، کوبی برای فرم تلاش کرد و در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. با این حال، غول های ژاپنی در این کمپین عالی عمل کرده اند و اکنون نتیجه تلاش های خود را درو کرده اند.

زمانی که ماتا به کوبه نقل مکان کرد، مرد سابق یونایتد اعلام کرد که مشتاق کسب عنوان قهرمانی در لیگ است و با وجود انجام تنها یک بازی، اکنون به قول خود عمل کرده است.

تنها حضور او به عنوان بازیکن تعویضی تنها 10 دقیقه در جریان شکست 2-0 مقابل سانفرچه هیروشیما در سپتامبر بود.

این بازیکن 35 ساله گفت: “من واقعاً مشتاق بازی در این ورزشگاه در مقابل هواداران شما هستم تا با هدف قهرمانی در لیگ اول برای ویسل کوبه.”

تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم کمک کنم تا این جام را به دست بیاورم، تا یک جام دیگر را در دوران حرفه‌ای خود بگذارم، امیدوارم اولین جام از بین چندین جام باشد.»

https://thepeoplesperson.com/2023/11/25/ex-manchester-united-star-juan-mata-wins-league-title-with-vissel-kobe-272162/ منبع: