خود مسی می داند که مستحق تمدید نیست

دوگاری ادامه داد: از نظر عملکرد، واضح است که مسی شایسته تمدید نیست. او نتوانست در سطح خود برای پاری سن ژرمن بازی کند و این را می داند. چرا اینجاست؟ برای بازی فوتبال و درخشش یا بازاریابی و فروش پیراهن؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

دوگاری به رادیو مونت کارلو گفت:من خیلی دوست دارم مسی به اینجا بیاید و بگوید چرا فکر می کند این کار با او درست است. او واقعا چه می خواهد؟ مسی چه کار مفیدی برای پاری سن ژرمن که حالا انتظار دستمزد بالاتری دارد انجام داده است؟ دوست دارم او بگوید که عاشق پاری سن ژرمن است و می داند که لیاقتش را ندارد. او باید اعتراف کند که ارزش واقعی خود را نشان نداده است و قول می دهد که همچنان می تواند از نظر فنی به پاری سن ژرمن کمک کند.”

1833071


سرویس خبر شماره: 1896216
26 مارس 1401 در 2:01 ب.ظ
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کریستوفر دوگاری:

کریستوف دوگاری، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه و کارشناس رادیو مونت کارلو، معتقد است که مسی خودش می‌داند که شایسته تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن نیست.

خود مسی می داند که مستحق تمدید نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از 6 ماه به قرارداد لیونل مسی با پی اس جی باقی مانده و دو طرف هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. این دومین فصل مسی است و اگرچه او نسبت به فصل گذشته بهتر کار کرد، اما هنوز نتوانست توانایی های کامل خود را نشان دهد. باشگاه می خواهد با او تمدید کند، اما دوگاری معتقد است تصمیم باشگاه برای تمدید با مسی اشتباه است.

1830572