خوزه ماریا خیمنز: هدف منچستریونایتد رسما قرارداد بلندمدت جدیدی با اتلتیکو مادرید امضا کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


خوزه ماریا خیمنز ستاره اتلتیکو مادرید و هدف منچستریونایتد قرارداد جدیدی با غول اسپانیایی امضا کرد.

ماه گذشته، فاش شد که خیمنز در رادار یونایتد قرار دارد، زیرا طرف اریک ده هاگ در حال برنامه ریزی برای جذب نیروهای دفاعی است.

تا اینجای فصل، یونایتد از نظر اعضای خط دفاعی خود بدشانس بوده است. مصدومیت تعدادی از ستاره های کلیدی مانند لوک شاو، تایرل مالاسیا، سرجیو رگیلون، آرون وان بیساکا و لیساندرو مارتینز به شدت تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

رافائل واران نیز در طول این کمپین برای حفظ تناسب اندام تلاش کرده است.

گفته شد که خیمنز آماده ترک واندا متروپولیتانو در جستجوی مراتع جدید است، با توجه به تلاش او برای دقایق تیم اول زیر نظر دیگو سیمئونه.

این جوان 28 ساله همچنین با مشکلات فیزیکی که دائماً تکرار می شود، دست و پنجه نرم کرده است.

اخیراً گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده است توضیح داده است که 40 میلیون یورو می تواند باعث شود اتلتیکو مادرید به جدایی بازیکن خود فکر کند.

او تنها مدافعی نیست که مورد توجه یونایتد قرار گرفته است.

افرادی مانند ادموند تاپسوبا از بایرلورکوزن، ژان کلر تودیبو از OGC نیس، گونکالو ایناسیو از اسپورتینگ لیسبون و آنتونیو سیلوا از بنفیکا نیز در رادار شیاطین سرخ هستند.

یونایتد اکنون باید در تلاش برای تقویت خط دفاعی خود فراتر از خیمنز نگاه کند زیرا این بازیکن اروگوئه ای آینده خود را به تیم فعلی خود متعهد کرده است.

همانطور که فابریزیو رومانو تایید کرد، خیمنز قرارداد بلندمدتی جدیدی را برای حفظ قرارداد او با کولچونروس تا ژوئن 2028 روی کاغذ آورده است.

رومانو می افزاید: “تصمیم (برای امضای قرارداد جدید) از رویکردهای باشگاه های بریتانیایی و ایتالیایی پیروی می کند – اما او می خواست بماند.”



https://thepeoplesperson.com/2023/10/07/jose-maria-gimenez-man-united-target-officially-signs-new-long-term-deal-with-atletico-madrid-270522/ منبع: