خوشحالم قائدی و مهدی پور از خط گذشتند/کیروش مربی ثابت نیست/ساپینتو ثابت کرد از هیچکس نمی ترسد/2 بازیکن استقلال باید از این تیم جدا شوند

خوشحالم قائدی و مهدی پور از خط گذشتند/کیروش مربی ثابت نیست/ساپینتو ثابت کرد از هیچکس نمی ترسد/2 بازیکن استقلال باید از این تیم جدا شوند

نظر شما درباره حذف سه بازیکن استقلال از لیست تیم ملی چیست؟

بهترین برنامه برای این تیم در تعطیلات چیست؟

درباره اتفاقات سه چهار هفته اول مسابقات گفتیم که او تازه وارد ایران شده و هنوز فضای فوتبال کشورمان و استقلال را نمی شناسد. اما ساپینتو در این مدت به خوبی از زمان استفاده کرد و حالا دیدیم که چطور با 80 درصد آمادگی تیمش را مقابل نساجی به زمین فرستاد. اگر استقلال مقابل پیکان بدشانسی نمی آورد، این تیم را با نتیجه ای سنگین تر از نساجی شکست می داد. اما به هر حال آن روز بدشانسی بود. الان هم معتقدم شرایط استقلال هفته به هفته بهتر می شود.

مهدی مهدی پور فصل گذشته در قهرمانی استقلال نقش اول را داشت و معتقدم از این سه، مهدی پور و قیدی باید در اردوی تیم ملی می ماندند چون بسیار مفید هستند.

چه توصیه ای به بازیکنان استقلال به خصوص آنهایی که خراش دارند دارید؟

مهدی قائدی اصلاً نیازی به تعریف این سه نفری که خط گرفتند نیست. در دو سال اخیر که در لیگ ایران فوتبال بازی می کرد، جزو بهترین های لیگ ایران بود. متاسفانه او با انتخاب بدی به امارات رفت اما خیلی زود متوجه شد و به موقع برگشت. قیدی بازیکنی است که می تواند در 15 دقیقه پایانی بازی به تیم ملی کمک کند.

فکر می کنی در مسابقات بعدی بتواند نتایج خوبی با استقلال کسب کند؟

افشین حاجی پور بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبرزاشی در خصوص حذف سه بازیکن استقلال از لیست تیم ملی و شرایط این تیم برای ادامه مسابقات اظهار نظر کرد.

قطعا انجام تمرینات بدنی برای حفظ آمادگی جسمانی و برگزاری یک یا دو بازی دوستانه می تواند استقلال را سرحال نگه دارد. به نظر من کادر فنی باید در هفته های باقیمانده یکی دو بازیکن ناکارآمد را از استقلال بیرون بیاورد و پولی را که آن دو می دهد را به یک هافبک خلاق خوب بدهد تا نیم فصل بیرون بیاورد. یکی مثل لئون استپانیان در سپاهان که استانکو (سرمربی وقت سپاهان) به او گفت لئو باید وسط بایستد و همه جلو بروند، چون استپانیان با یک پاس خوب یا موقعیت مشابه گل می خورد. استقلال با این خط حمله قوی یک هافبک خلاق می خواهد که امیدوارم هر چه زودتر به تیم ملحق شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در مورد دو خط متقابل دیگر استقلال چه می گویید؟

آره! خیلی خوب است که کادر فنی به موقع تیم را متوقف کرد و به موقع حاضر شد تا تمرینات را از سر بگیرد. ساپینتو ثابت کرد که مردی عملی است و از هیچکس نترس است و قبل از بازی با نساجی دوباره کارش را با منتقدان انجام داد. از طرفی مربیان خارجی معمولاً در چنین مواقعی (وقفه تمرین) یکی دو روز دیر برمی گردند، اما او توانست به ابتدای تمرین برسد و نشان دهد که نظم و انضباط چقدر برایش مهم است.

در مورد شروع تمرینات استقلال حرفی داری؟

با توجه به زمان باقی مانده تا شروع جام جهانی و احتمال تغییرات در لیست نهایی، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. علاوه بر این، انسان باید به همه چیز امیدوار باشد. کارلوس کی روش قطعا بازیکنان خوبی می بیند. به همین دلیل قائدی، محبی و مهدی پور نه تنها باید ناامید شوند، بلکه باید انگیزه آنها را دوچندان کرد. در کل می گویم خوب است که این سه نفر از مرز گذشتند و برایشان خوشحالم. چون فهرست نهایی تیم ملی هنوز تمام نشده و چگونه می توانند توانایی های خود را ثابت کنند. کی روش بارها و بارها ثابت کرده است که این یک مربی نیست که یک بازیکن شکست را بپذیرد.