خیال آسوده رئال: ما انتخاب بلینگهام هستیم


سرویس خبر شماره: 1897123
3 آوریل 1402 @ 2:58 ب.ظ
5.8K |

0نقطه نظر

سران رئال به خوبی می دانند که دورتموند می خواهد مبلغی بین 110 تا 115 میلیون یورو بابت فروش این بازیکن و مبلغی تحت عنوان پاداش دریافت کند که رقم انتقال او به این باشگاه را به 150 افزایش می دهد. میلیون. یورو
این مبلغی است که آنها قبلاً برای فروش عثمان دمبله به بارسلونا در سال 2017 دریافت کردند: 105 میلیون یورو به طور کامل و 40 میلیون یورو بند پاداش که 30 میلیون یورو در نهایت پرداخت شد.
رئال از قبل از خواسته های گران قیمت دورتموند مطلع بود اما مدیران این باشگاه معتقدند جذب یکی از بااستعدادترین بازیکنان دنیای فوتبال می تواند کمک زیادی به این باشگاه کند و برای این منظور آماده شکستن رکورد نقل و انتقالات خود هستند. که در حال حاضر در اختیار ادن هازارد است که با 100 میلیون یورو به این باشگاه پیوست و بند پاداش او قراردادش را به 130 میلیون یورو رساند اما عملکرد ناامیدکننده ای در این تیم داشت.
منچسترسیتی و لیورپول به مذاکرات خود با دورتموند ادامه می دهند و پیشنهاد آنها برتر از رئال است. با این حال سیتی در این مذاکرات جایگاه بهتری نسبت به لیورپول دارد و پپ گواردیولا امیدوار است بتواند او را برای پیوستن به اتحاد متقاعد کند. بازی در کنار ارلینگ هالند و بازگشت به کشورش می تواند یک ویژگی وسوسه انگیز برای بلینگهام باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت برای جذب بلینگهام همچنان ادامه دارد و سه باشگاه رئال مادرید، منچسترسیتی و لیورپول در تلاش هستند تا سران دورتموند و این بازیکن را متقاعد کنند.
این رقابت با نزدیک شدن به پایان فصل 2022-23 وارد مرحله حساسی شده است، اما روزنامه مارکا مدعی است مدیران رئال تا حد زیادی از جذب او راضی هستند.
آنها به خوبی می دانند که رقابت با باشگاه های لیگ برتری از نظر درآمد و قدرت خرید برای جذب بهترین بازیکنان بسیار دشوار است، اما از سوی دیگر متقاعد شده اند که این بازیکن 19 ساله تصمیم نهایی را خواهد گرفت. در مورد آینده اش
پیش از این بسیاری از رسانه های ورزشی انگلیسی و اسپانیایی گزارش داده بودند که این ملی پوش انگلیسی علاقه خاصی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد و اگرچه پیشنهاد ارائه شده از سوی سیتی و لیورپول بیشتر است، اما او آرزوی بازی در سانتیاگو برنابئو را دارد.
با وجود اینکه خانواده او خواهان پیوستن این بازیکن به لیورپول هستند، هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده و او چند روز پیش اعلام کرد که در دو تا سه هفته آینده تصمیم خود را برای باشگاه بعدی خود خواهد گرفت.

1793918

سران رئال مادرید معتقدند علاقه جود بلینگهام، ستاره انگلیسی به پوشیدن پیراهن این تیم تاثیر بسزایی در سرنوشت او خواهد داشت.

خیال آسوده رئال: ما انتخاب بلینگهام هستیم