خیرونا لیگ ایران برتر از پرسپولیس و سپاهان!


سرویس خبر شماره: 1982158
3 دسامبر 1402 در 8:59 ب.ظ.
25.2 هزار |

68نقطه نظر

سفید قوی غیرقابل توقف است.

ملوان پس از یک هفته بدون برد موفق شد در ورزشگاه دستگردی تهران به یک برد بزرگ خارج از خانه دست یابد.

خیرونا لیگ ایران برتر از پرسپولیس و سپاهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان مهدی تارتار در حالی که مربی آنها به دلیل کارت قرمز از میادین دور نبود، توانستند در غیاب او به پیروزی مهمی دست پیدا کنند و به رده دوم رده بندی صعود کنند. در ابتدای نیمه اول، ملوان دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد و شوت های رضا جعفری و پدرام قاضی پور به تیرک دروازه برخورد کرد اما با وجود این، ملوان ناامید نشد و به حملات خود ادامه داد تا به گل سه امتیازی برسد.

حتی اگر ملوان بیشتر از پرسپولیس، ذوب آهن و سپاهان بازی می کرد، شاگردان مهدی تارتار در نیمه دوم حملات خود را افزایش دادند و در نهایت توانستند روی ارسال از سمت راست با شوت پدرام قاضی پور گل پیروزی را به ثمر برسانند.

1958152
با وجود شروع تهاجمی، ملوان بیش از یک ساعت برای گل پبروتزی منتظر ماند.

قاضی پور ارسال رضا جعفری را با ضربه سر ترکیب کرد و این توپ در گوشه دروازه علیرضا حقیقی ماند تا ملوان در نهایت حملات خود را جبران کند و در دقیقه 70 یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. خط دفاعی شاگردان مهدی تارتار در 20 دقیقه پایانی بازی برای گلزنی بسیار قوی بود و با حفظ این گل توانستند سه امتیاز را به دست آورند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند.

هرچند این رتبه ملوان مقطعی است، اما با توجه به تقابل مستقیم پرسپولیس و استقلال و همچنین دیدارهای سخت ذوب آهن و سپاهان، شاگردان مهدی تارتار این فرصت را دارند که حداقل در صدر جدول باقی بمانند و امیدوار باشند. یک رکورد در پایان نیم فصل.

نکته جالب این است که ملان در بازی قبلی خود در ورزشگاه سیروس شکست خورده بود اما این بار برای دومین بازی متوالی موفق به کسب سه امتیاز خارج از خانه شد. آنها پیش از این در ورزشگاه نقش جهان 3 بر 2 سپاهان را شکست داده بودند اما این بار با گل پدرام قاضی پور از حریف بهره بردند و تا دقیقه 90 بر بازی مسلط شدند و به این نتیجه عالی دست یافتند.

1958151
ملوان در غیاب مهدی تارتار نمایش خوبی را مقابل هواداران به نمایش گذاشت و سه امتیاز را به دست آورد.

جالب اینجاست که اگر ملوان می توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و حداقل یک امتیاز از این تیم بگیرد، حالا به طرز شگفت انگیزی می توانست به جای مقام دوم، مقام اول را تجربه کند و جایگاهی مشابه با خیرونا در لالیگا و لقب گرفتن را به خود اختصاص دهد. رهبر غافلگیر کننده لیگ برتر ایران.

با این حال حتی در لیگ برتر ایران که بودجه‌ها با یکدیگر متفاوت است، این رتبه دوم ملوان برای فوتبال ایران یک رکورد و شگفت‌انگیز محسوب می‌شود، زیرا شاگردان مهدی تارتار حتی در ابتدا نتوانستند خوشبینانه‌ترین هواداران خود را قانع کنند. فصل پیش بینی کنید ممکن است حتی موقتاً بالاتر از سپاهان و پرسپولیس باشند.

در حالی که لسترسیتی به چمپیونشیپ انگلیس سقوط کرده، خیرونا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و ملوان بندرانزلی امیدوار است در چهار هفته پایانی لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کند تا با حفظ این عنوان قهرمان لیگ ایران شود. ردیف دوم شگفت انگیز

اگر سفری باورنکردنی برای ملوان بندر انزلی باشد، مهدی تارتار در پارس جنوبی جم سفری مشابه را تجربه کرد. جایی که بلافاصله پس از صعود به لیگ برتر، توانست تیمی بسازد که بتواند در لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برود. او حالا توانسته تیمش را تا هفته یازدهم در صدر جدول نگه دارد و حالا منتظر محو شدن مدعیان خواهد بود. نکته جالب این است که ملان با سه مدعی قهرمانی دیدار کرد و چهار امتیاز از آنها گرفت و حالا در چهار بازی اخیر به دنبال امتیاز بیشتر خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی