دابو هم رسید، سپاهان پر بود


سرویس خبر شماره: 1970893
15 اکتبر 1402 در 2:46 ب.ظ.
4.7 هزار |

دهنقطه نظر

پس از حل مشکل عیسی کثیر;

پس از رفع مشکل عیسی آل کثیر، ساعاتی قبل از بازی سپاهان مقابل صنعت نفت، بالاخره دابو به لیست سپاهان اضافه شد.

دابو هم رسید، سپاهان پر بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک روز مانده به شروع لیگ برتر، خبر عدم صدور کارت دو بازیکن سپاهانی از سوی منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال منتشر شد. دو بازیکن زیر یعنی عیسی آل کثیر و برایان دابو دو خرید جدید خوزه مورایس در این فصل برای تقویت خط میانی و خط حمله سپاهان هستند.

این در حالی است که سپاهان در تلاش بود تا مشکل عیسی و دابو را حل کند و کارت بازی این دو بازیکن را برای اضافه شدن به فهرست تیم صادر کند، حکم سنگین کمیسیون انضباطی علیه سپاهان باعث شد تا روند اضافه شدن این دو بازیکن به فهرست این تیم آغاز شود. به تعویق بیفتد. .

سران باشگاه سپاهان سرانجام پس از گذشت چند هفته از رای کمیته انضباطی این فرصت را پیدا کردند تا با برایان دابو و عیسی آل کثیر برای اصلاح قرارداد خود به توافق برسند. مشکل عیسی چند ساعت قبل از بازی با الاتحاد حل شد اما آن بازی برگزار نشد تا مهاجم سابق پرسپولیس همچنان منتظر اولین بازی رسمی سپاهان باشد.

چند روز پس از بازی مقابل اتحاد و در شرایطی که سپاهان باید در ورزشگاه نقش جهان میزبان صنعت نفت باشد، خبر صدور کارت بازی برایان دابو منتشر شد، برای اولین بار در هفته ها و ماه های اخیر، موریس از همه. بازیکنان تیمش (به جز مصدومان).

سپاهان قبل از بازی مقابل صنعت نفت 4 بازی لیگ برتری و یک بازی آسیایی انجام داد و به نظر می رسد هفته هفتم و دیدار مقابل شاگردان ویسی جایی باشد که در نهایت شاهد اولین دیدار رسمی عیسی و دابو باشیم. .

سپاهان که با افت 4 امتیازی هم اکنون با 8 امتیاز در رده ششم قرار دارد، امیدوار است با پیروزی مقابل طلای پوشان آبادانی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد. البته امیدوارند در آینده با رای کمیسیون تجدیدنظر 4 امتیاز کسر شده از آنها در جدول به حسابشان بازگردد.

مجله اخبار فوتبال داخلی