داد و بیداد سردار آزمون در استقلال ادامه دارد!

آن هم در شرایطی که وضعیت سردار برای فصل آینده نامشخص است و بسیاری از رسانه ها از جدایی او بایرلورکوزن و رفتن به تیم دیگری خبر داده اند. اگرچه چندین باشگاه به دنبال جذب مهاجم لورکوزن هستند، وضعیت او هنوز مشخص نیست.

1893949

مهاجم بایرلورکوزن که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست، از شروع تمرین استقلال در آتش نشانی ناصر حجازی نهایت استفاده را برد و پس از غافلگیری هواداران این تیم از روز گذشته تمرینات خود را با بازیکنان این تیم آغاز کرد.

از زمان حضور آزمون در تمرینات استقلال، هواداران این تیم در حال برنامه ریزی برای بازگشت او به فوتبال ایران بوده و علاقه مند هستند که آیا سردار در بازگشت به کشور در سال های آینده لباس آبی را بر تن خواهد کرد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

استقلال چهار روز است که زیر نظر نکونام دو تمرین برگزار می کند. ، بلوز را همراهی می کند.

گفته می شود آزمون حداقل یک هفته دیگر به تمرینات استقلال دعوت خواهد شد و در مدت حضورش در ایران زیر نظر جواد نکونام تمرین خواهد کرد تا فصل جدید را آغاز کند تا در شرایط بدنی ایده آلی قرار گیرد.

1893948

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور در ایران و شروع تمرینات برای فصل جدید سردار آزمون را بر آن داشت تا چند روزی در تمرین استقلال حاضر شود. اتفاقی که دیروز افتاد و تا چند روز آینده تا بازگشت او به آلمان ادامه خواهد داشت.

سردار آزمون امروز نیز مانند روز قبل در تمرینات استقلال حضور فعال داشت.

داد و بیداد سردار آزمون در استقلال ادامه دارد!


سرویس خبر شماره: 1948250
12 جولای 1402 در 8:31 ب.ظ
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر