دارن بنت با اکراه نسبت به انتقال لیورپول به کایسیدو موافقت کرد

https://www.empireofthekop.com/2023/05/23/darren-bent-liverpool-caicedo-transfers/ منبع:

می توانید نظرات بنت در مورد Caicedo را در زیر (از ساعت 29:13)، از طریق ریو فردیناند FIVE را ارائه می کند در یوتیوب:

دارن بنت، مهاجم سابق لیگ برتر انگلیس گفته است که انتقال به لیورپول برای مویسس کایسیدو «معقول‌ترین» خواهد بود.

طرفدار توپچی ها بنت داشت صحبت می کرد کانال یوتیوب ریو فردیناند در مورد ورود احتمالی در ورزشگاه امارات زمانی که نام کایسیدو مطرح شد، اگرچه مهاجم سابق تاتنهام با اکراه اظهار داشت که آنفیلد می تواند منطقی ترین مقصد برای اکوادوری باشد.

در کنار الکسیس مک آلیستر که احتمالاً به آنفیلد می رود، این بازیکن 21 ساله یکی از ستاره های برایتون در طول یک فصل فوق العاده برای باشگاه ساحل جنوبی بوده است و چه منظره ای برای آنها خواهد بود که به بازی با هم در مرسی ساید ادامه دهند.

ما در مورد مشاهدات بنت روی هافبک برزیلی قرمزها چندان مطمئن نیستیم، اما وقتی نوبت به کایسیدو می‌رسد، نمی‌توانیم ببینیم که یورگن کلوپ در صورت فرصت واقعی برای جذب او در تابستان، دماغش را متوجه او می‌کند.

هافبک برایتون پیوند داده شده است با قرمزها در ماه‌های اخیر، که سوژه یک پیشنهاد ناموفق 70 میلیون پوندی از آرسنال در روز مهلت نقل و انتقالات در ژانویه (اسکای اسپورت).

او در مورد حرکت بعدی بازیکن برایتون گفت: “لیورپول. این همان چیزی است که بیشترین حس را دارد. بدیهی است که من دوست دارم او به آرسنال بیاید. اما در خارج از آرسنال، این چیزی است که بیشترین معنا را دارد. فابینیو داره پیر میشه، دیگه پاهاش رو نداره.

جوان 21 ساله تمدید قرارداد امضا کرد در استادیوم آمکس در ماه مارس، اگرچه این ممکن است مانع از آن نشود که او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده موضوع گمانه زنی های بیشتری باشد.