داروین نونز ارزیابی صادقانه ای از لیگ برتر و مقایسه آن با آنچه در پرتغال به آن عادت داشت ارائه می دهد

و اگرچه ما موافقیم که هنوز چیزهای بیشتری از شماره 27 ما باقی مانده است، او انرژی زیادی را به تیم کلوپ می آورد و میزان کار او در هنگام بیرون از زمین بی نظیر است.

این بازیکن 23 ساله از زمان تساوی 2-2 جام حذفی مقابل وولوز در آغاز ژانویه، برای تیم یورگن کلوپ گل نزده است، تیمی که او به دنبال گلزنی مجدد در روز شنبه در مولینوکس است.

“این من را بسیار تحت تاثیر قرار داده است. هیچ تیم بدی وجود ندارد. همه آنها به دلیلی در این لیگ هستند. فوتبال سخت تر از پرتغال و رقابتی تر است. وقت زیادی نداری.»

مردم همچنین فراموش می کنند که ملی پوش اروگوئه ای هنوز جوان است، سعی می کند یاد بگیرد چگونه انگلیسی صحبت کند و با زندگی در یک لیگ کاملاً جدید سازگار می شود.

“این یک تغییر بسیار بزرگ است. اینجا لیگ قوی تر و رقابتی تر است. انتظار نداشتم اینقدر قوی باشه نیکو اوتامندی این را به من گفت، اما من هنوز انتظارش را نداشتم. او به Sky Sports (از طریق Rousing The Kop).

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

این بازیکن اروگوئه ای در تابستان از بنفیکا به قرمزها پیوست و با وجود زدن ده گل و ثبت سه پاس گل در 25 بازی برای تیم آنفیلد (در تمامی رقابت ها) هنوز به طور کامل در باشگاه جدیدش جا نیفتاده است.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/02/nunez-premier-league-honest-assessment/ منبع:

حامیان رقیب و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی به سرعت نونز را با از دست دادن موقعیت‌های واضحی که تاکنون در پیراهن قرمز از دست داده است، مورد تمسخر قرار دادند.

داروین نونز اعتراف کرده است که لیگ برتر «قوی‌تر» از آنچه در پرتغال به آن عادت کرده بود است و «زمان زیادی برای بازی در انگلیس ندارید».

ما فوروارد را به خاطر صحبت صادقانه در مورد انتقالش به انگلیس تحسین می کنیم، اما معتقدیم مدت زیادی طول نمی کشد که او به تمام سیلندرها شلیک می کند.

باید به خاطر داشته باشم که اکثریت تیم لیورپول در حال حاضر برای اعتماد به نفس و فرم با مشکل مواجه هستند، اما زمانی که بازیکنانی مانند دیوگو جوتا، لوئیس دیاز و بابی فیرمینو از مصدومیت بازگشتند، در آن زمان است که ممکن است داروین نونز واقعی را ببینیم.

بیشتر بخوانید: کارشناس ادعا می کند یکی از جنبه های تجارت تابستانی لیورپول این است که “برمی گردیم تا آنها را گاز بگیریم”