داستان جدید رونالدو پس از خیانت/ کریستیانو با مسی، نیمار و امباپه مربع ابرکهکشانی می سازد؟


مصاحبه انفجاری کریستیانو رونالدو علیه باشگاه فعلی اش منچستریونایتد که توسط پیر مورگان منتشر شد و در TalkTV منتشر شد، مانند یک بمب منفجر شد.

سخنان رونالدو 34 ساله علیه باشگاه و استفاده از کلمه خیانت و از سوی دیگر اعتراف به اینکه برای اریک تنهاچ احترامی قائل نیست باشگاه را با مشکل مواجه کرده و ممکن است کریستیانو به دلیل تخلف اخراج شود. مقررات باشگاه

اگرچه در آستانه جام جهانی 2022 بعید است باشگاه منچستریونایتد اقدامی انجام دهد و تصمیم گیری در مورد او به مسابقات بعدی موکول شود، اما مجله ‘Equip’ مدعی شده است که رونالدو ممکن است در ژانویه اولدترافورد را ترک کند. . . مقصد او همچنین می تواند پاری سن ژرمن باشد، باشگاهی پر از ستاره و بازی در کنار لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه وسوسه انگیز خواهد بود.

این اتفاق آرزوی دیرینه فوتبالدوستان است و دوست دارند رونالدو و مسی را حتی برای مدت کوتاهی در یک تیم باشگاهی ببینند. این دو در مجموع 1603 گل باشگاهی دارند و مسی می تواند پشت سر رونالدو بازی کند، کیلیان امباپه در سمت راست به عنوان وینگر و نیمار در سمت چپ.

«سان» این ترکیب را منتشر کرد که برای همه جالب و وسوسه انگیز به نظر می رسد. در واقع خط حمله PSG با حضور رونالدو، مسی، نیمار و امباپه فوق کهکشانی خواهد بود.

همچنین برای ناصر الخلیفی یک رویا است که بتواند اولین قهرمانی تیمش در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را با زوج مسی و رونالدو جشن بگیرد. پاریسی ها در سال 2020 به جام حذفی بسیار نزدیک بودند اما با شکست مقابل بایرن مونیخ به چنین موفقیتی دست نیافتند. حالا شاید با مربع خط حمله که در مجموع 2218 گل باشگاهی دارند، همه را پای تلویزیون میخکوب کنند و انتظار می رود بالاخره به جام قهرمانی برسند.

داستان جدید رونالدو پس از خیانت / کریستیانو در کنار مسی، نیمار و امباپه میدان ابرکهکشانی را تشکیل می دهند؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی