داستان گران ترین خرید تاریخ سیتی!

وارد اردوی جدید شدم و واقعاً کسی را نمی‌شناختم، سپس سعی کردم خود را با روش سرمربی جدید وفق دهم و صادقانه بگویم، برایم خیلی سخت بود. البته الان که به گذشته نگاه می کنم، آن خاطرات برایم کمرنگ شده است. پیش از این هرگز با باشگاه جدیدی قرارداد نبسته بودم، تمام عمرم را در استون ویلا بودم و نمی دانستم در تیم جدید چه انتظاری داشته باشم. من حتی نمی‌دانستم بازیکنان در پزشکی چه می‌کنند، زیرا هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی گران ترین نقل و انتقالات تاریخ خود را نهایی کرد و با جک گریلیش، هافبک انگلیسی استون ویلا به مبلغ 100 میلیون یورو به توافق رسید. فصل اول حضور جک گریلیش چندان خوب نبود اما حالا پس از انتقال رحیم استرلینگ به چلسی، احتمالا این مدافع چپ در اختیار او خواهد بود. حالا جک گریلیش در مصاحبه ای از روزهای سخت اول انتقالش به منچسترسیتی تعریف کرده است.

جک گریلیش گفت: “در روز اول من در تمرین منچسترسیتی، بازیکنان انگلیسی در تیم هنوز به اردو اضافه نشده بودند. من واقعاً دو نفر را می شناختم، گابریل ژسوس و برناردو سیلوا، زیرا فصل گذشته و در در بازی بین سیتی و ویا، من با آنها در زمین چت کردم، بنابراین مجبور شدم به سراغ آن دو بازیکن بروم و کمی به گابریل و برناردو سلام کنم. آن چند هفته اول، ورود به این محیط جدید کادر مربیگری، زندگی در منچستر و… برای من تازگی داشت.


سرویس خبر شماره: 1835681
آگوست 6, 1401 @ 4:15 بعد از ظهر
9.7 هزار |

0نقطه نظر

من با همه چیز غریبه بودم.

جک گریلیش، ستاره انگلیسی سیتی اعتراف کرد که روزهای اولیه او در منچسترسیتی بسیار سخت بوده است.