دالوت: رونالدو انسان فوق العاده ای است

مدافع پرتغالی به اسکای اسپورت گفت: نه تنها از طرف خودم، بلکه از طرف همه متقاعد شده ام که این یکی از بهترین و مثبت ترین اتفاقات فصل بوده است. کار با فردی با فرهنگ کاری، حرفه ای بودن، روحیه و نزدیک بودن به او کمک زیادی به من و زندگی حرفه ای ام کرده است.»
او افزود: “من نمی توانم سبک او را بیشتر از این تحسین کنم. او انسان فوق العاده ای است.” اعداد و ارقام خودشان صحبت می کنند و به خوبی بازیکن را نشان می دهند، بنابراین ما بسیار خوشحالیم که او را در اینجا با او داریم.
رونالدو با 17 گل پس از محمد صلاح بهترین گلزن لیگ برتر است، اما ناکامی این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا می تواند تابستان امسال او را از یونایتد جدا کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822375 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 13:29 |
266 |

0نظرات

دیگو دالوت مدافع منچستریونایتد از شخصیت و رفتار کریستیانو رونالدو تمجید کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو تابستان گذشته پس از سال ها دوری از منچستریونایتد با امضای قراردادی 20 میلیون پوندی بار دیگر یوونتوس را ترک کرد.
این بازیکن 37 ساله از زمان بازگشت به اولدترافورد یکی از بازیکنان کلیدی باشگاه بوده و 23 گل در تمامی رقابت ها برای شیاطین سرخ به ثمر رساند، هرچند که فرم ضعیف او تأثیری بر عملکرد او نداشته است.
دیگو دالوت معتقد است رونالدو در این فصل تاثیر زیادی بر رختکن منچستریونایتد داشته و شرایط را برای بازیکنان این تیم بهتر کرده است.