دانش: انرژی شما با تشویق تراکتورها دو چندان می شود


سرویس خبر شماره: 1970850
15 اکتبر 1402 در 11:29 ق.ظ |
3.5 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

بازیکن سابق تراکتورسازی درباره جدایی از آن تیم و پیوستن به لیگ برتر فوتبال ایران اظهار نظر جالبی کرد.

دانش: انرژی شما با تشویق تراکتورها دو چندان می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سجاد دانایی که سال گذشته پیراهن تراکتورسازی را بر تن کرده بود، امسال به خیبر رفت. وی در خصوص شرایط فصل قبل خود گفت: دو هفته اول بازی کردم. خوب کار کردم، از هفته سوم تا هفتم نیمکت نشین شدم. در هفته هفتم که مقابل مسجد سلیمان بازی کردیم، به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدم و به گلزنی کمک کردم. بعد از آن یک بازی ثابت انجام دادم و یک نیم فصل دیگر بازی نکردم.

این بازیکن ادامه داد: آن فصل هر بار برای تراکتورسازی به میدان رفتم، بازی خوبی انجام دادم. می خواستم برای نیم فصل بروم. می خواستم بروم تیم مسجد سلیمان را ببینم. من تمام کارهایم را انجام دادم و از طرف باشگاه مسجد سلیمان کارهای اداری با باشگاه تراکتورسازی انجام شد. در نتیجه یک اتفاق جالب افتاد؛ من در باشگاه هتل بودم و در حالی که داشتم وسایلم را جمع می کردم، آقای خواکین (دستیار پاکو خمس) مرا دید و گفت کجا می خواهی بروی و من ماجرا را به او گفتم. بعد از دو ساعت مدیر باشگاه با من تماس گرفت و به من گفت که پرونده خروج شما باطل شده است. با این اتفاق فکر نمی کنم در لیست مازاد آقای خامس بودم.

وی درباره ورودش به خیبر توضیح داد: تیم ما امسال با تغییرات زیادی بسته شد. هفته اول هیچ نتیجه ای نگرفتیم و این طبیعی است. من با آقای مهاجری صحبت کردم و به دیگران گفتم چون این تیم به تازگی تعطیل شده، دو تا سه هفته طول می کشد تا هماهنگ شویم. در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی گرفته ایم و جایگاهمان در جدول بهتر شده است و در این سه چهار بازی اخیر از نظر داوری ضربه خوردیم. سونگونی من وقتی باختیم یه گل سالم زدیم مردود. پنالتی نداشتیم. در بازی آخر یک گل سالم زدیم. این تیم شخصی است و دکتر عبدی این شرایط سخت را پشت سر می گذارد، اگر بخواهد مقابل ما قضاوت کند برای گروه خیبر خیلی سخت می شود.

دانایی درباره اینکه چرا به لیگ یک رفت، گفت: بعد از تراکتورسازی 4 پیشنهاد از لیگ برتر داشتم اما واقعا این را در شخصیت خودم ندیدم که به آنجا بروم. نمی خواهم بگویم از نظر مالی مهم نبود، چون مالی هم تاثیر دارد. پیشنهادات بسیار آماتوری بود. از نظر تساوی، هم تیمی ها وضعیت جالبی نداشتند، بنابراین تصمیم گرفتم منتظر بمانم و ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد. یکی از دلایلی که به خیبر رفتم مهدی کیانی بود که از شرایط خیبر به من گفت و به لطف رابطه خوبی که در تراکتور با هم داشتیم همچنان برای من کاپیتان قابل احترامی است.

این بازیکن با تشکر از هواداران تراکتورسازی و ابراز امیدواری از اینکه بتواند در تیم جدیدش در مسیر صعود به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: از هواداران خوب تراکتور که واقعا شایسته عنوان پرشور هستند تشکر می کنم. هر بازیکنی که با این تشویق مواجه می شود، انرژی بسیار بیشتری از نظر انگیزه دریافت می کند. امیدوارم تراکتور قهرمان شود چون حق این هوادار است. جا دارد از دکتر عبدی و آقایان کمالوند و مهاجری که در مدت حضورم در اینجا بهترین شرایط را برای همه بازیکنان فراهم کردند تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم ایل لر امسال به عنوان تیمی در لیگ برتر حضور داشته باشد. خوب

مجله اخبار فوتبال داخلی