داور معروف حقیقت بازنشستگی خود را فاش کرد; من فصل گذشته بدترین داور شدم!

آنتونیو متئو لاخوس، نماد قرن بیست و یکم لالیگا اسپانیا، در آخرین بازی خود در فصل گذشته در حالی که با اشک زمین را ترک می کرد، یک گارد افتخار دریافت کرد. او اخیرا در یکی از رویدادهای مارکا شرکت کرد و از او پرسیده شد که آیا به فکر بازگشت به داوری است یا خیر.

او پاسخ داد: “خوب… رویاپردازی همیشه رایگان است.” محاصره شدن توسط داوران در رویداد مارکا این هیجان را در من بیدار کرد. من هنوز با این هیجان قضاوت از خواب بیدار می شوم. می دانم که عملا غیرممکن است. من 32 سال است که داور هستم و امروز دوست دارم این کار را ادامه دهم اما در اسپانیا. این کشور همه چیز را به من داده است و فکر نمی کنم باید به تبعید بروم.»

با این حال، او همیشه در مورد این واقعیت صادق بوده است که فشار کمیته فنی داوران (CTA) بر تصمیم او برای بازنشستگی تأثیر گذاشته است. کمی بحث و جدل وجود داشت، اما مردم باید درک کنند که من تنزل رتبه کردم. آنها وضعیت من را پایین آوردند، این حقیقت است. “من به کارم ادامه می دادم، اما برای CTA، یکی از بدترین داوران فصل گذشته بودم. و به همین دلیل است که من دیگر در زمین بازی نیستم.”

با فشار CTA به داوران در مورد رسوایی نگیرا با بارسلونا و همچنین شکایات متعدد در مورد تصمیمات داوری و VAR، بعید به نظر می رسد که آنها از بازگشت لاهوس استقبال کنند. با این حال، تغییر در رهبری در CTA می تواند به او فرصتی برای تحقق رویاهای خود بدهد.

سرویس اخبار فوتبال خارجی