دختران پرسپولیس فحاشی مردان را تقبیح کردند!

* تعدادی از بانوان شهرهای دور مانند اصفهان، اهواز، آمل، اراک و سایر شهرهای اطراف در ورزشگاه حضور داشتند و پارچه های مربوط به شهرهای خود را نوشتند.

* اختلاف لفظی هواداران پرسپولیس و صنعت نفت، اعتراض زنان را به صدای بوق خودروها برانگیخته است. در حالی که بازی هنوز آغاز شده بود، جمعی از هواداران پرسپولیس با فریاد فحاشی به هواداران صنعت نفت پرداختند و آبادانی ها نیز در پاسخ دست به کار نشدند. آنجا بود که زنان با زدن بوق که زیاد بود اعتراض کردند تا صدای مردان به جایشان نرسد.

* حدود 100 هوادار آبادانی در پست شماره هشت برای حمایت از تیم صنعت نفت حضور داشتند و قبل از بازی در حال ساز زدن بودند.

* گوینده ورزشگاه پس از حضور بانوان پرسپولیس در ورزشگاه به استقبال آنها رفت که با صدای بوق و گریه بانوان پرسپولیسی پاسخ داده شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با شرایط ویژه و حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

* تعصب و هماهنگی جالب هواداران خانم پرسپولیسی نشان داد که کمتر از یک هفته از حضور هواداران خانم استقلالی می گذرد، گروه های هوادار خانم پرسپولیس به خوبی تجهیز شده و برای حضور مستمر در ورزشگاه آزادی آماده شده اند. چون شعارهای دختران پرسپولیس کاملا سازماندهی شده بود.

* هواداران خانم پرسپولیسی برای استقلالی ها زیاد خواندند و برعکس روزی بود که استقلالی ها به ورزشگاه رفتند. روزی که دختران استقلالی کمتر برای پرسپولیسی ها بخوانند.

دختران پرسپولیس فحاشی مردان را تقبیح کردند!

دختران پرسپولیس فحاشی مردان را تقبیح کردند!

* بانوان پرسپولیس به ترتیب در پست های 10، 11، 12 و 13 مستقر شدند تا از چهار موقعیت این دیدار را تماشا کنند. نسبت به روزی که استقلالی ها به استادیوم رفتند سه جا بیشتر بود.

* با توجه به فاصله یک هفته ای از حضور بانوان استقلالی در حاشیه دیدار استقلال و مس کرمان، بانوان پرسپولیس فرصت خوبی پیدا کردند تا گروه های هواداری را برای حضور در ورزشگاه آزادی با تجهیزات کامل تشکیل دهند. برای حمایت از پرسپولیس و البته آواز خواندن برای استقلال.

* یک جوان 26 ساله استقلالی به همراه خواهرش پرسپولیسی به دروازه شرقی ورزشگاه آمد و همراه او وارد ورزشگاه شد. استقلالی به همکارمان گفت: به خاطر خواهرم که طرفدار پرسپولیس است همراه او به ورزشگاه آمدم و باید بازی پرسپولیس را از نزدیک ببینم.

* یک دختر پرسپولیسی با مادرش آمده بود تا بتواند به ورزشگاه بیاید و در شرایطی بود که مادرش به خبرنگار ما گفت: من استقلالی هستم اما چون پدرش اجازه نداد به استادیوم بیاید. به تنهایی من هم او را همراهی کردم و حالا باید بازی تیم پرسپولیس را از نزدیک ببینم. اما به لطف دخترم که پرسپولیسی است خوشحالم.»

در ادامه چند پشت صحنه حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تشویق پرسپولیسی ها را می خوانید:

* ساعتی قبل از شروع بازی دروازه های ورزشگاه به روی بانوان ایستاده مقابل آزادی باز شد و حدود 3 تا 4000 نفر از بانوان پرسپولیسی بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند.

* در بین اعضای این تیم، دختران پرسپولیس بیش از همه یحیی گل محمدی و سیدجلال حسینی را تشویق کردند. آنها چند بار سرمربی تیم محبوبشان را «یحیی شاهنشاه» خطاب کردند و همچنین با فریاد، سوت و کف زدن سیدجلال حسینی را تشویق کردند.