دخیا روی مگوایر را پاک کرد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود شروع تهاجمی یونایتد، این وستهام بود که گل ابتدایی بازی امشب را به ثمر رساند. این گل با خطای عجیب داوید دخیا به دست آمد تا عنصر دیگری به مجموعه اشتباهات دروازه بان یونایتد در این فصل اضافه شود.

واکنش هواداران یونایتد به این گل هم جالب بود. چه کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند و چه کسانی که در فضای مجازی نظر خود را اعلام کردند معتقدند یونایتد به هوای تازه درون دروازه نیاز دارد.
1872603
اشتباهات دخیا در این مدت کوتاه به قدری مکرر و چشمگیر بوده است که می توان او را با هری مگوایر مقایسه کرد که مدت هاست با اشتباهات بی پایان خود تبدیل به کلیدی برای هواداران شیاطین سرخ شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سعید بن رحمه در دقیقه 26 توپ را جمع کرد و پس از انجام چند قدم از عمق محوطه جریمه با ضربه ای نه چندان محکم که زاویه باز هم نداشت دروازه یونایتد را نشانه رفت. داوید دخیا اشتباه بزرگی انجام داد اما آن ضربه به گل اول بازی تبدیل شد.
1872604
دروازه بان اسپانیایی یونایتد که در بازی رفت و برگشت مقابل سویا در لیگ اروپا اشتباهات عجیب و شگفت انگیزی را مرتکب شد، امشب گلی دریافت کرد که هیچکس حتی خودش باورش نمی کرد. بعد از اینکه ضربه بن رحما پس از برخورد با دستانش وارد دروازه شد، با حسرت و ناباوری به تماشای آن صحنه تلخ نشست که فصل پر اشتباه او را به پایان رساند.

دروازه یونایتد مقابل وستهام با اشتباه عجیب داوید دخیا به راحتی باز شد.

دخیا روی مگوایر را پاک کرد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1936034
17 مه 1402 در 10:22 ب.ظ
3.7 هزار |

6نقطه نظر

یک اشتباه بزرگ دیگر و یک هدف دیگر!