درآمدزایی چشمگیر برای هواداران در سال سوم لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 2004971
8 مارس 1402 در 03:06
2.1 هزار |

0نقطه نظر

کانون هواداران تهران در این فصل توانست درآمد بسیار خوبی داشته باشد.

درآمدزایی چشمگیر برای هواداران در سال سوم لیگ برتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوادار تهرانی نقل و انتقالات محتاطانه اما پر سودی داشته است. آنها امین پورعلی را گرفتند و احتمالا به زودی از دو بازیکن بزرگسال جدید رونمایی خواهند کرد و قائم اسلامی خواه و فریبرز گرامی را نیز به دو تیم بزرگ گل گهر و ذوب آهن فروختند. آنها همچنین بدون معرفی رسمی سهمیه زیر 23 و 21 سال خود را در زمین معرفی می کنند.

هوادار که سومین سال حضور خود در لیگ برتر را سپری می کند، ساختار خوب و منسجمی به دست آورده و به عنوان تیمی شناخته می شود که با مدیرعامل جوان محمدجواد رحیمی، ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را به لیگ برتر می آورد.

آنها به معرفی بازیکنان جوان به فوتبال ایران معروف هستند و امسال چهار بازیکن خود را در دو پنجره تابستانی و زمستانی فروختند. انتقال محمدرضا خالدآبادی به استقلال، سعید سحرخایران و قائم اسلامی خواه به گل گهر و فریبرز گرامی به ذوب آهن حدود 25 میلیارد درآمد برای هواداران داشت.

باشگاه هواداران نیز در مجموع 30 میلیارد اسپانسر پشت و جلوی پیراهن دریافت می کند تا در یک فصل 55 میلیارد تومان درآمد داشته باشد. این حادثه فقط 15 میلیارد دلار برای آنها هزینه کرد تا کل فصل خود را تأمین کنند. هوادار در کنار پیکان یکی از ارزان ترین تیم های لیگ برتر است.

نکته جالب در انتقال سودآور اسلامی خو به گل گهر مخالفت اولیه مسعود شجاعی بود اما او در نهایت با توجه به سیاست این باشگاه این انتقال را پذیرفت و نشان داد که تفاهم مشترکی بین آنها وجود دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی