درخشش سردار در شب تلخ لورکوزن / پایانی عجیب برای بهترین دیدار تستی بوندسلیگا

ستاره ایرانی بایرلورکوزن در دقیقه 21 در حالی که قصد داشت یک شوت آکروباتیک در محوطه جریمه ماینتس بزند، به دلیل بازی خطرناک و ضربه آنتون استاچ به پا، داور با استفاده از VAR پنالتی را تشخیص داد. صحنه و متوقف شد بازی به کنار زمین آمد.

در حالی که نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید، داور به دلیل مصدومیت از ناحیه سر بازیکن ماینتس در محوطه جریمه بایر لورکوزن، بازی را متوقف کرد. پاس از لی جائه سونگ و گلزنی توسط لیندرو باریرو تا هواداران آزمون با این اتفاق غیرمنتظره به دلیل بازی سست شوکه شوند.

سردار آزمون پس از 6 ماه دوری از ترکیب اصلی بایرلورکوزن در رقابت های بوندسلیگا و مسابقاتی که به عنوان یار تعویضی به میدان رفت، شب گذشته از ابتدا در جدال با تیم ماینتس وارد زمین شد و توانست در این مسابقات در خانه مرد اول تیمش باشد و گل بزند.

سردار آزمون که از هدر رفتن پنالتی تیمش ناراحت و پشیمان شده بود، در دقیقه 28 با یک بر دو موقعیت ایجاد کرد و دوباره تیمش را در آستانه گلزنی قرار داد اما یک ضربه بی دقت آنها را راهی کرنر کرد.

ماینتس در دقیقه 81 گل سوم را به ثمر رساند و یک اخراج و یک پنالتی از بایرلورکوزن گرفت تا شاگردان ژابی آلونسو با یک بازیکن کمتر به میادین بازگردند.

درخشش سردار در شب تلخ لورکوزن / پایانی عجیب برای بهترین دیدار تستی بوندسلیگا

داور پس از یک دقیقه بررسی صحنه و تماشای آن از 6 زاویه مختلف، سرانجام یک پنالتی برای بازیکن تیم ملی ایران اعلام کرد و بایرلورکوزن را در آستانه گلزنی قرار داد.

موقعیت عالی بایرلورکوزن برای گلزنی و برتری در ورزشگاه خانگی توسط ادموند تاپسوبا، مدافع میانی آن تیم به هدر رفت و ضربه او توسط فین داهمان مهار شد و بازی مساوی بدون گل باقی ماند.

در ادامه حملات بایرلورکوزن خطرناک نبود و سردار آزمون تنها یک بار با ضربه سر توپ بلندی را از زمین خودی که در اختیار دروازه بان ماینتس بود، زد و در نهایت بازی با شکست آنها به پایان رسید.

تیم فوتبال بایرلورکوزن در حالی که برای اولین بار از ابتدای فصل 2022-2023 سردار آزمون را در اختیار داشت، با وجود عملکرد خوب، با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا با 27 امتیاز باقی بماند و یک پله در رده دهم جدول بوندسلیگا سقوط کند. .



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ستاره ایرانی بایرلورکوزن در دقیقه 32 با توپی عالی در قوس میانی زمین و شروعی سریع به محوطه جریمه ماینتس نزدیک شد و بدون تک به تک شدن ندیم امیری را در موقعیت گلزنی قرار داد. پاس عرضی و آن بازیکن با ضربه فنی به گل رسید. او در آن بازی یک تساوی به ثمر رساند و اولین پاس گل سردار در این فصل را ثبت کرد.

لورکوزن با وجود عملکرد بهتر نسبت به ماینتس، در دقیقه 26 دروازه خود را باز شده دید، اما طولی نکشید که کاپیتان دوباره تیمش را نجات داد و با یک حرکت سریع استثنایی و یک پاس دیدنی با طلای خود دروازه را جبران کرد. عبور. .

لورکوزن که برای گل تساوی نیمه دوم مشکل داشت، در دقیقه 58 با ترکیبی سریع وارد محوطه جریمه ماینتس شد و در حالی که ضربه سردار آزمون با بدشانسی او به تیر دروازه برخورد کرد، روی ریباند پاتریک شیک بازیکن تعویضی به گل رسید.

رقابت‌های بوندسلیگا آلمان عصر یکشنبه به یکی از مسابقات تبدیل شد که در یکی از آن‌ها تیم بایرلورکوزن با بهره‌مندی از سردار آزمون در بالای خط حمله، از ساعت 22 در بایر آرنا به مصاف ماینتس رده دوازدهم رفت. ستاره لورکوزن تمامی گل های سالم و مردود تیمش را به ثمر رساند. او یک نقش بازی کرد و شانس گلزنی نداشت.

دو دقیقه بعد از آن گل داور پنالتی را به سود ماینتس اعلام کرد اما اعتراض شدید ژابی آلونسو باعث شد تا او به کنار زمین بیاید و برخورد قبل از پنالتی را ببیند و این تجدید نظر به جای پنالتی منجر به پنالتی شد. خطای پشت محوطه را باید به سود آزمون اعلام کرد و در نهایت نیمه اول با برتری 2-1 ماینتس به پایان رسید.