درخشش سه رشته ورزشی در جشنواره ورزشی نویسان

کریمیان ادامه داد: این جشنواره تخصصی به همت انجمن ورزش نویسان اصفهان در کشور برگزار شد و نمونه آن را در هیچ استان دیگری نمی بینیم.

امین کریمیان رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال در خصوص این جشنواره گفت: دومین جشنواره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان با 300 اثر از 70 فعال رسانه ورزشی برگزار شد.

1893658

او بیان کرد: خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان از نخبگان کشور هستند. ورزش نویسان باید دو چیز را سرلوحه کار خود قرار دهند، اول اینکه یک ورزش نویس باید تحلیلگر، متخصص و پیشنهاد دهنده باشد و دوم اینکه ورزش نویسان و عکاسان باید ثبت رویدادها باشند تا جامعه را به سوی شکوه سوق دهند.

1893660
1893661



مجله اخبار فوتبال داخلی

دومین جشنواره ورزش نویسان استان اصفهان با اهدای چهار جایزه به سه رشته ورزشی به کار خود پایان داد.

درخشش سه رشته ورزشی در جشنواره ورزشی نویسان

شرکت کنندگان در این جشنواره در بخش های رتبه بندی، اخبار، تیتر، مصاحبه، گرافیک، عکس و چند رسانه ای به رقابت پرداختند.

همچنین یادداشت علیرضا صدرائی با عنوان فراز و نشیب های خطرناک برای ورزش برتر ایران و شروین شلایی با یادداشتی با عنوان “بازپخش نبرد گوادالاخارا در شهر آموزش” که در سایت مجله اخبار فوتبال قرار گرفت، در بخش رتبه بندی مشترکا مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اختتامیه دومین جشنواره تخصصی انجمن ورزش نویسان اصفهان شب گذشته به مناسبت روز جهانی ورزش نویسان با حضور خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه ای ورزشکاران این استان برگزار شد.


سرویس خبر شماره: 1948094
12 جولای 1402 ساعت 09:05
860

0نقطه نظر

در این جشنواره محمدرضا شاهمرادی از سایت مجله اخبار فوتبال در بخش مصاحبه با اثر جان آرات در خطر است کمکم کن مقام دوم و وحید مومن زاده عکاس ورزشی با عکسی با عنوان “زمین فوتبال یا رینگ بوکس” او در بخش عکس مقام سوم را کسب کرد.

1893657