درخواست از پرسپولیس: موقعیتی مناسب تر برای خانم ها


سرویس خبر شماره: 2007986
20 مارس 1402 در 2:15 ب.ظ.
921

3نقطه نظر

نامه باشگاه به فدراسیون فوتبال؛

باشگاه پرسپولیس در نامه ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران خواستار نظارت و رایزنی های لازم برای ایجاد امکانات بهتر برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و اختصاص سکوهای مناسب تری برای کاشت آنها شد.

درخواست از پرسپولیس: موقعیتی مناسب تر برای خانم ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از ابتدای این فصل بارها ورزشگاه هایی که شرایط را برای حضور بانوان دارند به این هواداران اختصاص داده اند تا پس از سال ها شاهد حضور بانوان کشورمان در ورزشگاه ها باشیم. . مانند تمام مناطق دیگر کشور حضور دارند. اما موقعیت آنها در طبقه دوم و ضلع جنوبی ورزشگاه باعث شد تا این تماشاگران نتوانند از زاویه مناسبی به مسابقه نگاه کنند.

باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت: سنگ اول این اتفاق شاید همان اوایل فینال لیگ قهرمانان آسیا گذاشته شد، رئیس فیفا نیز در آن روز در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

اکنون ما شاهد آن هستیم. بانوان پرسپولیسی که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می کنند به دلیل سکویی که در اختیارشان گذاشته شده با مشکل مواجه هستند و البته امیدواریم مکان مناسب تری با دید بهتر برای تماشای مسابقه به آنها اختصاص یابد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس به عنوان متولی فوتبال کشور نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرد. البته شکی نداریم که وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دغدغه این موضوع را دارند اما باشگاه پرسپولیس به وظایف و اختیارات خود در این زمینه ادامه می دهد تا شرایط بهتری را به هواداران پرسپولیس ارائه دهد. “

حال باید دید با شروع بلیت فروشی دربی جایگاه بانوان تغییر خواهد کرد یا بانوان در طبقه دوم و پشت دروازه دربی بازی را تماشا خواهند کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی