درخواست باشگاه استقلال برای 3 بازیکن خارجی


سرویس خبر شماره: 1862399
11 ژانویه 1401 @ 8:38 ب.ظ
37.3K |

4نقطه نظر

این 3 بازیکن در قراردادهای خود زمان دریافت پول باشگاه را مشخص کردند اما مشکلات مالی باعث شد مدیران استقلال نتوانند ارز لازم برای پرداخت به موقع آنها را تامین کنند که باعث ناراحتی مردم شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رافائل سیلوا، کوین یاماگا و عزیزبک امانوف 3 بازیکن خارجی استقلال هستند که درآمدشان کمتر از قراردادی بود که امضا کردند و به همین دلیل نارضایتی خود را به این باشگاه اعلام کردند.

بدون شک عدم پرداخت مستمر مطالبات 3 بازیکن خارجی می تواند مشکلات جدیدی را برای استقلال ایجاد کند. به خصوص که یاماگا و سیلوا چند روز به مدیران وقت داده بودند تا پول نامه های خود را به باشگاه پرداخت کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باشگاه استقلال از 3 بازیکن خارجی خود خواسته برای دریافت درخواست هایشان صبور باشند!

درخواست باشگاه استقلال برای 3 بازیکن خارجی

در این بین یاماگا و سیلوا با ارسال نامه ای رسمی از باشگاه خواستند مطالبات خود را پرداخت کند و آمانوف نیز در دیدار با مسئولان استقلال این سوال را مطرح کرد.

در این شرایط مدیران استقلال به 3 بازیکن خارجی اعلام کردند تا چند روز آینده مبلغ دیگری را به آنها پرداخت خواهند کرد. مبلغی که هنوز از منبعی به دست نیامده و علی فتح الله زاده همچنان در تلاش است تا این پول را به دست آورد و به سیلوا، یاماگا و آمانوف بپردازد.