درخواست مهم فتح الله زاده از ساپینتو، واسطه باشید

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از این اتفاق دیروز در مصاحبه ای مشکلات باشگاه استقلال در تامین هزینه ها را برجسته کرد اما در این مورد به بازیکنان استقلال حق داد و در نهایت قول داد که مشکلات به زودی برطرف شود. باید دید درخواست تمرین ریکاردو ساپینتو در استقلالی ها و همچنین صحبت های علی فتح الله زاده برای از سرگیری تمرینات آبی ها قانع کننده خواهد بود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بعید به نظر می رسد امروز باشگاه استقلال بتواند پولی به حساب بازیکنان این تیم واریز کند اما به نظر می رسد استقلالی ها پس از 16 روز تعطیلی امروز به تمرینات برگشته اند.

درخواست مهم فتح الله زاده از ساپینتو، واسطه باشید

اعتصاب بازیکنان استقلال و به دنبال آن تعلیق تمرین باعث شد تا ریکاردو ساپینتو احساس ناراحتی و نگرانی کند. در نتیجه، فتح الله زاده چند ساعت پس از این حادثه از ساپینتو در دفتر خود استقبال کرد. در این جلسه مدیرعامل از تلاش خود برای رفع مشکلات مالی باشگاه خبر داد و به سرمربی تیم اطمینان داد که این مشکلات به زودی برطرف خواهد شد. قرار شد با دخالت سرمربی استقلال تمرینات این تیم از سر گرفته شود. البته علی فتح الله زاده نیز امروز در تمرین این تیم حاضر می شود تا در روزهای آینده با بازیکنان درباره نحوه پرداخت ها صحبت کند.


سرویس خبر شماره: 1854197
28 نوامبر 1401 ساعت 08:54
1.2 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرار بود تمرینات استقلال روز گذشته از سر گرفته شود اما بازیکنان این تیم در اعتراض به عدم دریافت مطالبات معوق خود و همچنین جام پاداش سوپر قهرمانی و یکی از مسابقات لیگ برتر دست به اعتصاب زدند. (هواداران) و تمرین نکردند. جالب اینجاست که کانال رسمی باشگاه استقلال بلافاصله پس از این اتفاق به این خبر پرداخت و به حق با بازیکنان اشاره کرد و حتی علی فتح الله زاده نیز در مصاحبه خود به این موضوع اذعان داشت.