درخواست مهم مهدوی کیا از فدراسیون فوتبال

سه شنبه 17 خرداد
20:30 قطر – ترکمنستان (ورزشگاه بنیادکار تاشکند)
20:30 ایران – ازبکستان (ورزشگاه مرکزی قارشی)

چهارشنبه 11 ژوئن

سومین دیدار تمامی تیم ها در آخرین روز مرحله گروهی به صورت همزمان برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ساعت 16:30 ایران – قطر (ورزشگاه بنیادکار تاشکند)
18:30 ازبکستان – ترکمنستان (استادیوم مرکزی پاختاکور تاشکند)

تیم ملی امید که اردیبهشت ماه یک اردوی دو مرحله ای برگزار کرد و سه بازی دوستانه با تیم های نساجی پرسپولیس و گل گهر انجام داد، در اردیبهشت ماه برنامه ای نخواهد داشت. برنامه ای است که تیم ملی از امید برای داشتن بازیکن با باشگاه ها همکاری کند اما مهدی مهدوی کیا در نظر دارد بعد از پایان هفته بیست و هشتم ملی پوشان امید را تحویل بگیرد و قبل از بازی با تیم ملی از سر گرفته شود. قطر برنده اردوی شبانه روزی شد. زمان دقیق برپایی اردوی تیم ملی امید و اینکه با کدام کشور بازی های دوستانه برگزار می کند هنوز مشخص نشده است.

تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند با بازیکنان زیر 21 سال دیدار می کند تا آنها را برای دور بعدی بازی ها که ورود به المپیک است، آماده کند. چندی پیش محمد محمدی سرمربی تیم ملی امید از سمت خود استعفا داد و قرار شد در روزهای آینده سرمربی جدید تیم ملی امید معرفی شود. برنامه دیدارهای تیم امید در مرحله گروهی به شرح زیر است:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین بازی تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند 13 خرداد برابر قطر خواهد بود و به همین دلیل مهدی مهدوی کیا با برگزاری اردوی تیمی در دوحه قبل از حضور در تاشکند مخالفت کرد. حالا قرار است تیم امید قبل از ورود به تاشکند یک اردوی کوتاه مدت در یک کشور خارجی داشته باشد و پس از برگزاری یکی دو بازی دوستانه راهی تاشکند شود و برای دیدار مقابل قطر آماده شود.


سرویس خبر شماره: 1822356 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 11:35 |
2,727 |

0نظرات

شنبه 14 ژوئن
16:30 ترکمنستان – ایران (ورزشگاه بنیادکار تاشکند)
18:30 قطر – ازبکستان (استادیوم مرکزی پاختاکور تاشکند)

مهدی مهدوی کیا پس از پایان دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر در 29 اردیبهشت می‌خواهد بازیکنان تیم امید را در اختیار بگیرد.