درخواست کلوپ: رفتن به فوتبال انگلیس!


سرویس خبر شماره: 2018807
14 مه 1403 در 1:08 ب.ظ.
2.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

یورگن کلوپ در آستانه بازی یکشنبه مقابل تاتنهام در لیگ برتر انگلیس، بر کاهش شدت بازی های تیم های انگلیسی تاکید کرد.

درخواست کلوپ: رفتن به فوتبال انگلیس!

به گزارش “ورش سه”، در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام است. پس از ناامیدی های هفته های اخیر، امید قرمزها به قهرمانی به پایین ترین حد خود رسیده و تنها به دنبال این هستند که با پیروزی در دیدارهای باقی مانده، فصل را با اوج به پایان برسانند. یورگن کلوپ با حضور در نشست خبری پیش از بازی یکشنبه در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

مقابل تاتنهام؟
انتظار دارم مقابل یک تیم خوب بازی کنم. آنها شب گذشته چلسی را تحت فشار قرار دادند و موقعیت های خوبی خلق کردند. اگر درست دفاع نکنی می توانند گل های زیادی به تو بزنند. سون بازیکن خطرناکی در خط حمله است، گزینه های دیگری وجود دارد و اگر غفلت کنید، توپ را در دروازه خود خواهید دید.

نظرت در مورد آخرین بازی های باشگاه چیست؟
تا حالا بهش فکر نکرده بودم من مجبور شدم چیزهای زیادی را امضا کنم و در حال حاضر زمانی برای فکر کردن به آخرین بازی خود پیدا نکرده ام. مسابقات باقی مانده زمان مناسبی برای خداحافظی با هواداران است. البته ما روی بازی تمرکز کرده ایم و اولویت برنده شدن است.

2017689

به مدیریت فوتبال فکر کردی؟
هیچ وقت راجع بهش فکر نکردم. آنها به افرادی با سن مناسب و تجربه و دانش کافی در این صنعت نیاز دارند. تصور کنید اگر من رئیس فیفا شدم، کار خوبی است و دستمزد خوبی هم دارد، به همین دلیل مردم این کار را می کنند، اما من نه.

درگیری شما با صلاح؟
موضوع کاملا حل شده است، مشکلی بین ما وجود ندارد.
اگر اینقدر آشنا نبودیم، نمی‌دانم چگونه با این موضوع کنار می‌آمدیم. اما با احترام متقابل حل شد و واقعاً هیچ مشکلی وجود ندارد.

آینده صلاح در لیورپول؟
باید به این واقعیت عادت کنی که به من مربوط نیست. او عالی است، اما من نباید در مورد او صحبت کنم، دیگران این تصمیم را خواهند گرفت. من شخص مناسبی برای بحث در این موضوع نیستم. من فقط سعی می کنم به تیم و بازیکنان برای آینده باشگاه کمک کنم. این نوع تصمیم گیری ها بر عهده دیگران است.

شکست دیشب استون ویلا و احتمال نداشتن تیم انگلیسی در فینال اروپا؟
به نظر می رسد زمان آن رسیده است که بپرسیم: آیا زمان آن نرسیده که فشار بازی را برای باشگاه های انگلیسی کاهش دهیم؟ اینکه تیم های انگلیسی در اروپا به هیچ فینالی نمی رسند به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست. لیگ برتر زیاده روی نشده است. اما این به دلیل فشرده سازی بازی ها است. فصل بعد دو بازی دیگر به لیگ قهرمانان اضافه می شود و به نظر من باید دو بازی را از جام اتحادیه کم کنید. وقت آن رسیده که دوباره به نفع فوتبال ظاهر شویم، این توصیه پیرمردی است که از اینجا می رود. اگر مردم مدام فوتبال نبینند مشکلی برایشان پیش نمی آید و با ندیدن فوتبال هر از چند گاهی می توانند زنده بمانند.

مجله اخبار فوتبال خارجی